KIRKKONUMMI Taidepaja kevät 2020

Tervetuloa mukaan Kirkkonummella Kirkkoharjun koululla järjestettävään taidepajaan!

TAIDEPAJA

Kirkkonummen Lastenliitto järjestää kevätkaudella 2020 noin 7-10-vuotiaille suunnatun taidepajan Kirkkonummen keskustassa Kirkkoharjun koululla. Kerhossa taiteillaan mm. niin askarrellen kuin maalaten ja muovailleen. Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ohjaaja antaa ideoita ja neuvoo materiaalien käytössä, mutta taiteilijoita ovat lapset. Ensimmäisellä kerhokerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.

Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!

Mukaan tarvitset: T-paidan suojaamaan vaatteita
Paikka: Kirkkoharjun koulu, Kirkkotallintie 6 A, 02400 Kirkkonummi (F-rappu)
Aika: Torstaisin klo 17.00-18.00
Hinta: 50€ / kevätkausi (16.1.-23.4.2020, ei kerhoa viikoilla 8 ja 15)

(Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään 5 henkilöä.)

Lisätietoa:
Hanna Sares
Kirkkonummen aluekoordinaattori
puh: 045-104 1492
s.posti: hanna.sares@lastenliitto.fi

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

16.1.2020 17:00 – 23.4.2020 18:00

KIRKKONUMMI, Kirkkoharjun koulu, F-rappu