Tapahtumahaku

Jäsenyys

Espoon Lastenliitto on lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö ja henkilöjäseniämme ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset ja nuoret, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin lasten ja nuorten toimintaa Espoon alueella.

Jäsenenämme saat käyttöösi monipuoliset jäsenedut ja ensimmäisenä tiedon tulevista jäsentapahtumista, leireistä, kerhoista ja koulutuksista. Yli 15-vuotta täyttäneet jäsenet ovat myös äänivaltaisia aluejärjestön kokouksissa, joissa päätetään aluejärjestön asioista. Tule siis mukaan vaikuttamaan Lastenliiton kautta Espoon lapsi- ja varhaisnuorisotyöhön!

Jäsenmaksu 2019:
Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€
Aikuisjäsen 20€
Kannatusjäsenmaksu (alkaen 50€). Kannatusjäseneksi voi liittyä henkilö tai yhteistyötaho, joka haluaa tukea toimintaamme vuosittaisella kannatusjäsenmaksulla

• Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi.
  • Jäsenenä saat käyttöösi jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat. Lisäksi jäsenenä saat 15% alennuksen Tevellan kuluttajapuolen verkkokaupassa normaalihintaisista tuotteista.
  • Tiedotamme jäseniämme toiminnastamme noin neljä kertaa vuodessa sähköpostitse lähetettävällä jäsenkirjeellä.
  • Jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä kannattaa olla yhteydessä toimistoomme.
  • Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse irtisanoo sen ilmoittamalla asiasta toimistoomme.

Jäsenasioissa voit olla yhteydessä järjestökoordinaattoriin osoitteessa jenni.voutilainen@lastenliitto.fi