Aamuvirkkukerho Jyväskylässä

11.1.2016

Päivitämme aamuvirkkukerho toiminta:

• Tikan koulu aloittaa toimintansa to 14.1.2016 klo 8-9. Paikka Jälkkäri.
  • Janakan koulu lähetimme kyselyn vanhemmille ja odotamme vastaukset tällä viikolla.
  • Jatkavat normalisti:
    • Halssilan koululla ti ja ke klo 8-9
    • Keski-palokan koululla to klo 8-9
    • Jokelan koululla ti ja to klo 8-9

Aamuvirkku-kerhon tarkoituksena on helpottaa perheiden koulu- ja työaamuja, jotta pienten koululaisten ei tarvitse olla kauan aamulla yksin kotona ja jännittää ajoissa kouluun lähtemistä.

Aamuvirkku-kerhossa pelaillaan, leikitään, piirrellään, luetaan jne. Toiminnasta pyritään luomaan kiireetöntä ja rauhallista, jotta lapset saavat odotella koulunalkua leppoisissa ja turvallisissa tunnelmissa.  Kerhonohjaajina toimivat Lastenliiton ohjaajat.

Aamuvirkku-kerhot on tarkoitettu 1. – 2. luokkalaisille koululaisille ja ne toteutetaan koulun tiloissa ennen koulupäivän alkua klo 8.00 – 9.00. Kerhotoiminnan kustannukset katetaan koulun kerhobudjetista, joten toiminta on perheille maksutonta.

Mikäli et ole vielä ilmoittautunut kerhoon, tee se mahdollisimman pian. Ilmoittautumiset osoitteeseen: jyvaskyla@lastenliitto.fi

Ilmoittautuessasi kerro seuraavat tiedot:

1.  Lapsen nimi ja luokka
2.  Koulun nimi
3.  Huoltajan yhteystiedot
(4. Muuta huomioitavaa, jos on)