Aamuvirkkukerho Jyväskylässä

15.10.2015

aamuvirkkukerho toiminta

Aamuvirkku-kerhon tarkoituksena on helpottaa perheiden koulu- ja työaamuja, jotta pienten koululaisten ei tarvitse olla kauan aamulla yksin kotona ja jännittää ajoissa kouluun lähtemistä. Aamuvirkku-kerhossa pelaillaan, leikitään, piirrellään, luetaan jne. Toiminnasta pyritään luomaan kiireetöntä ja rauhallista, jotta lapset saavat odotella koulun alkua leppoisissa ja turvallisissa tunnelmissa.  Kerhonohjaajina toimivat Lastenliiton ohjaajat.

Aamuvirkku-kerhot on tarkoitettu 1. – 2. luokkalaisille koululaisille ja ne toteutetaan koulun tiloissa ennen koulupäivän alkua klo 8.00 – 9.00.

Aamuvirkkukerho toimii syysloman jälkeen seuraavilla koululla

Tikan koulu: ma ja to klo 8-9 (muutos)

Halssilan koulu: ti ja ke klo 8-9

Jokelan koulu: ti ja to klo 8-9

Keski-Palokan koulu: to klo 8-8:45

Kortepohjan koulu : ti ja to klo 8-9

Janakan koulu: ke ja pe klo 8-8:45

Niiden lapsien osalta, jotka ovat jo ilmoittautuneet kerhoihin, toiminta jatkuu suunnitellusti syysloman jälkeen.  Myös ne lapset, jotka eivät ole toistaiseksi ilmoittautuneet kerhoihin, ovat vielä tervetulleita, vielä löytyy jonkin verran tilaa. Mutta siinä tapauksessa ilmoittautuminen on tehtävä mahdollisimman pian.

Ilmoittautumiset osoitteeseen: jyvaskyla@lastenliitto.fi Ilmoittautuessasi kerro seuraavat tiedot:

1.  Lapsen nimi ja luokka
2.  Koulun nimi
3.  Huoltajan yhteystiedot
(4. Muuta huomioitavaa, jos on)

Toivotan sydämellisesti lämmintä ja hyvää syksyä,

Cecilia Nyberg

Kansallinen Lastenliitto Keski-Suomen piiri