Kuopion puheenjohtajan tervehdys

27.1.2017

Kuopion puheenjohtajan tervehdys

Mukavaa vuoden alkua Lastenliiton Kuopion paikallisyhdistyksestä!

Kuopion alueen toiminta polkaistiin käyntiin viime syksynä. Paikallisyhdistyksemme puuhanaisina toimivat Carita Korhonen, Petra Jokilinna, Anniina Parviainen ja allekirjoittanut. Yhdistyksemme ajatuksena on vanhemmuuden tukeminen, osallisuuden edistäminen, elämysten tuottaminen sekä toiminnan ja harrastusmahdollisuuksien järjestäminen lapsille ja nuorille Kuopion alueella.

Toiminta onkin alkanut Neulamäen nuorisotalolla kokkikerhon muodossa. Kokkikerho toimii tiistaisin klo 17-19 ja kevätkaudelle on vielä tilaa. Voit ilmoittautua kerhoon lastenliiton www-sivuilla: http://www.lastenliitto.fi/yhdistykset/jarvi-suomi/kerhot/

Yhdistyksemme hallitus ennätti jo kokoontua alkukuusta, jolloin suunnittelimme tämän vuoden toimintaa. Luvassa on mäenlaskutapahtuma ”Lastenliiton Riemurieha” maaliskuun 26. päivä Riemurinteellä Etelä-Kuopiossa, kevätkokous 25.4. tiistaina Petosen seurakuntatalolla ja rantatapahtuma heinäkuussa Väinölänniemen upealla rannalla. Pyrimme myös lisäämään kerhotoimintaa tulevalle syksylle. Tapahtumien ajankohdat ja tarkemmat tiedot voit käydä katsomassa Facebookiin tulevilta sivuiltamme.

Tiedämme, että pienelläkin porukalla voimme saada upeita elämyksiä lapsille ja nuorille. Tarvitaan vain hieman kekseliäisyyttä, aikaa sekä lapsenmielisyyttä. Järjestötoiminta on oivallinen tapa tehdä pienestä suurta ja jokainen voi osallistua mahdollisuuksiensa mukaan toimintaan.

Olen otettu päästessäni toimimaan Kuopion paikallisyhdistyksessä kehittämässä Kuopion alueen toimintaa lasten, nuorten ja vanhempien hyväksi. Tule sinäkin mukaan toimintaamme!

Maarit Kosunen, puheenjohtaja