Iloista ja rentouttavaa kesää!

26.6.2026

Pirkanmaan seudun Lastenliiton toimisto lomailee heinäkuun ajan. Toiminta jatkuu elokuussa, ja kerhot alkavat syyskuun alussa. Kiitokset leirikesästä ja ihania kesäpäiviä kaikille!