Satakunnan, Porin ja Rauman Lastenliittojen syyskokoukset 29.11.2022

13.11.2022

Satakunnan Lastenliitto ry:n, Porin Lastenliitto ry:n ja Rauman Lastenliitto ry:n sääntömääräiset syyskokoukset pidetään tiistaina 29.11.2022 klo 18.30 alkaen. Pidämme kaikkien yhdistysten kokoukset yhtenä hybridikokouksena.

Kokous järjestetään toimistollamme osoitteessa Liisankatu 24 B 43, 28100 Pori. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä Teams-sovelluksen kautta.

Yhdistetyn syyskokouksen asialistaan kuuluvat sääntömääräiset asiat kuten talousarvioiden ja toimintasuunnitelmien hyväksyminen, jäsenmaksujen suuruudesta päättäminen sekä hallitusten jäsenten ja toiminnantarkastajan valinta. Lisäksi kokouksessa valitaan uusi toiminnantarkastaja vuodelle 2022 viime vuoden syyskokouksessa valitun tilalle.

Kaikki jäsenet ovat tervetulleita kokoukseen. Ilmoittauduthan kuitenkin etukäteen viimeistään perjantaina 25.11.2022 sähköpostitse osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi. Ilmoitathan sähköpostiviestissä, oletko osallistumassa kokoukseen toimistolla vai etänä. Näin pystymme varautumaan kahvitarjoiluun ja lähettämään etäosallistujille Teams-linkin sekä tarvittavat materiaalit.

Tervetuloa!