Satakunnan, Porin ja Rauman Lastenliittojen syyskokoukset tiistaina 28.11.2023

11.11.2023

Satakunnan Lastenliitto ry:n, Porin Lastenliitto ry:n ja Rauman Lastenliitto ry:n sääntömääräiset syyskokoukset pidetään tiistaina 28.11.2023 hybridikokouksina. Ensimmäisenä pidetään Porin Lastenliitto ry:n kokous, joka alkaa klo 17. Rauman Lastenliitto ry:n kokous alkaa klo 17.40 ja Satakunnan Lastenliitto ry:n kokous klo 18.20.

Kokoukset järjestetään Yhteisötalo Otavan Kokoustila Kapinetissa osoitteessa Otavankatu 5 A, 28100 Pori. Kokouksiin on mahdollista osallistua myös etänä Teams-sovelluksen kautta.

Syyskokouksissa käsitellään sääntömääräiset asiat kuten talousarvioiden ja toimintasuunnitelmien hyväksyminen, jäsenmaksujen suuruudesta päättäminen sekä hallitusten jäsenten ja toiminnantarkastajien valinta. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita kokouksiin. Syyskokouksissa äänivaltaisia ovat viisitoista vuotta täyttäneet varsinaiset jäsenet, joiden jäsenmaksu vuodelta 2023 on maksettu. Läsnäolo- ja puheoikeus on varsinaisten jäsenten lisäksi liittohallituksella ja liiton toimihenkilöillä. Läsnäolo- ja puheoikeuden yhdistyksen kokous voi myöntää myös muille henkilöille.

Ilmoittauduthan syyskokouksiin etukäteen, viimeistään lauantaina 25.11.2023 sähköpostitse osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi. Ilmoitathan sähköpostiviestissä, oletko osallistumassa kokoukseen paikan päällä vai etänä. Näin pystymme varautumaan kahvitarjoiluun ja lähettämään etäosallistujille Teams-linkin sekä tarvittavat materiaalit.

Tervetuloa!