Tapahtumahaku

KIRKKONUMMEN LASTENLIITTO

Kirkkonummen Lastenliitto on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen Lastenliitto on perustettu vuonna 2013.

AJANKOHTAISTA

*VIELÄ EHTII ILMOITTAUTUA MUKAAN KEVÄÄN HARRASTEKERHOIHIN
*KIRKKONUMMELLA HAKU LAKISÄÄTEISEEN ILTAPÄIVÄTOIMINTAAN KAUDELLE 2020-2021 ON 13.1.-1.3.2020.
*ILMOITTAUTUMINEN KESÄN 2020 LASTEN TEEMALEIREILLE ALKAA MAANANTAINA 3.2.2020 KELLO 13.00.
Kun ilmoittaudut leirille 29.2.2020 mennessä, olet mukana Lastenliiton arvonnassa, jossa voit voittaa ilmaisen kesäleiriviikon. Voiton osuessa kohdalle, palautamme maksamasi leirimaksun. Onnea arvontaan!

HARRASTEKERHOTOIMINTA KEVÄTKAUDELLA 2020

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Syyskaudella 2020 järjestämme harrastekerhoja 7-10-vuotiaille Kantvikin, Kirkkonummen keskustan alueilla.
Kantvikin Kokkikerho on täynnä, mutta varasijoille voi ilmoittautua. Kirkkonummen keskustan Taidepajassa on vielä muutama paikka vapaana.
Kuvaus ja lisätietoja teemakerhoistamme löytyy kerhosivuilta.
Tervetuloa mukaan pitämään #kivaayhdessä!

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias nuori, kiinnostaako sinua vapaaehtoistyö lasten parissa? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää kokkailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae meille kerhokaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Kerhokaverille kerho on ilmainen ja kerhokaveri saa myös todistuksen kerhokaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-1041492.

KESÄLEIRIT 2020

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Järjestämme jälleen kesällä 2020 päiväleirejä Kirkkonummen keskustassa ja Veikkolassa. Viikolla 23: 1.-5.6.2020 järjestetään uutuutena Kamu-kameleontin liikuntaleirejä ja viikolla 24: 8.-12.6.2020 jo viime kesältä tuttuja ja supersuosittuja #kivaayhdessä-leirejä.
lmoittautuminen aukeaa 3.2. kello 13.00. Mukaan kannattaa ilmoittautua pian, sillä paikkoja on rajoitetusti. Lisää leireistä voit lukea leirisivuilta.
Klikkaamalla alta leirin nimeä, pääset suoraan leirin ilmoittautumislomakkeelle:
Kirkkoharjun Kamu-kameleontin liikuntaleiri
Vuorenmäen Kamu-kameleontin liikuntaleiri
Kirkkoharjun #kivaayhdessä-leiri
Vuorenmäen #kivaayhdessä-leiri

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi kesän 2020 kesäleireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-104 1492

ILTAPÄIVÄTOIMINTA KIRKKONUMMELLA

Uudenmaan Lastenliitto järjestää Kirkkonummella koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Lisätietoja lakisääteisestä iltapäivätoiminnasta sekä hakuohjeet toimintaan löytyy Kirkkonummen kunnan nettisivuilta iltapäivätoiminnan osiosta.
Lisätietoja Lastenliiton Kirkkonummen iltapäivätoiminnastamme löytyy iltapäivätoiminnan sivuiltamme.

JÄSENEKSI

Kirkkonummen Lastenliiton jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi.

Jäsenmaksu ja jäsenedut vuonna 2020:
Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€, Aikuisjäsen 10€
Jäsenenä saat käyttöösi erilaiset jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa. Vuonna 2020 jäsenetuna on myös HopLop-etu, jossa lastenliittolainen synttärisankari juhlii ilmaiseksi, kun mukana on vähintään kuusi juhlijaa.
Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse sen irtisanoo ilmoittamalla asiasta toimistoomme.

Jäsenrekisterimme kehitystyö on tällä hetkellä käynnissä ja tämän vuoden aikana nettisivuille aukeaa suora liittymislomake.
Lisätietoja jäsenyydestä: uusimaa.sihteeri@lastenliitto.fi

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Oletko kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai onko sinulla muuten vain hyviä idoita toimintamme kehittämiseksi? Mikä kerho- tai leiriteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Olettehan rohkeasti yhteydessä, otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

Kirkkonummen Lastenliiton toimintaa voi seurata Uudenmaan Lastenliiton somesta. Käy tykkäämässä Facebook-sivusta Uudenmaan Lastenliitto ry. Instagramista meidät löytää nimimerkillä lastenliitto_uusimaa. Lastenliitolla on myös kaikkien yhdistysten yhteinen Youtube-kanava ja Twitter-tili, jotka molemmat löydät nimellä Lastenliitto.

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYKSEN HALLITUS VUONNA 2020

Pirkko Elo puheenjohtaja