Kirkkonummi

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYS

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen paikallisyhdistys on perustettu vuonna 2013.

AJANKOHTAISTA

*HAKU LASTENLIITON 15-20-VUOTIAILLE SUUNNATTUUN SINUSTAKO OHJAAJA-KOULUTUKSEEN ON 30.11.2018-20.1.2019
*ILMOITTAUTUMINEN KESÄN 2019 LEIREILLE AUKEAA 1.2.2019 KELLO 13.00!
*HAKU KIRKKONUMMEN ILTAPÄIVÄTOIMINTAAN LUKUVUODELLE 2019-2020 ON 4.-24.2.2019

TEEMAKERHOTOIMINTA

Järjestämme kevätkaudella 2019 Kantvikissa noin 7-10-vuotiaille suunnatun Kokkikerhon ja Taidepajan. Tervetuloa mukaan, pidetään kivaa yhdessä!
Kuvaus ja lisätietoja kevätkauden teemakerhoistamme löytyy täältä.

KESÄLEIRIT

Järjestämme kesäkuussa 2019 noin 7-10-vuotiaille suunnattuja viikonmittaisia päiväleirejä Kirkkonummen Kantvikissa, Kirkkoharjussa ja Vuorenmäessä. Leirit ovat teemaleirejä ja hauskaa teeman mukaistaa ohjelmaa on tarjolla koko viikon ajan. Uutuutena kesällä 2019 Lastenliiton #kivaa yhdessä-leirit, jotka suunnitellaan yhdessä lasten kanssa. Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä!

Kuvaus ja lisätietoja kesän 2019 leireistä löytyy täältä.

TAPAHTUMAT

Sinustako ohjaaja-koulutus 2019
Lastenliitto järjestää 15-20-vuotiaille suunnatun maksuttoman Sinustako ohjaaja-koulutuksen keväällä 2019. Haku on auki 20.1.2019 asti.
Koulutuksen aikataulu:
-Koulutusviikonloppu (la-su) 2.-3.3. klo 10-15
-Harjoittelukerrat Lastenliiton kerhotoiminnassa viikoilla 10 ja 11
-Palautekeskustelu ja lopputapaaminen ke 20.3. klo 17-19
Lisätietoja ja hae mukaan tästä.

Lastenliitto juhlii Lastenviikkoa aina marraskuussa viikolla 47. Lapsen oikeuksien päivää vietetään 20. marraskuuta ja Lastenviikko on kyseisen juhlapäivän ympärille luotu teemaviikko. Lastenviikon aikana järjestetään erilaisia lapsille ja nuorille suunnattuja pop up-tyylisiä tapahtumia ja tempauksia ympäri Suomen.
Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys juhli vuonna 2018 Lastenviikkoa järjestämällä maksuttoman liikunnallisen perhetapahtuman Kantvikissa ja yhdistyksen teemakerhoissa kutsuttiin kaverit mukaan juhlimaan lapsia. Kiitos kaikille osallistuneille!

Lisätietoa Lastenviikosta löydät täältä.

ILTAPÄIVÄTOIMINTA KIRKKONUMMELLA

Lastenliiton Uudenmaan piiri järjestää Kirkkonummella lukuvuonna 2018-2019 koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Kantvikin, Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Haku lukuvuoden 2019-2020 lakisääteiseen iltapäivätoimintaan on 4.-17.2.2019. Lisätietoja Kirkkonummen kunnan nettisivuilta iltapäivätoiminnan osiosta, jonne pääset tästä.
Lisätietoja Lastenliiton Kirkkonummen iltapäivätoiminnasta löytyy täältä.

JÄSENEKSI

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistyksen jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi. Täysi-ikäisillä jäsenillä on mahdollisuus toimia yhdistyksessämme luottamushenkilönä.

Jäsenmaksu 2019: Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€, Aikuisjäsen 10€
Jäsenenä saat mm. 15% alennuksen Tevellan kuluttajapuolen verkkokaupassa normaalihintaisista tuotteista.

Liity Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistyksen jäseneksi täältä.

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Oletko kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai onko sinulla muuten vain hyviä idoita toimintamme kehittämiseksi? Mikä kerho- tai leiriteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Olettehan rohkeasti yhteydessä, otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi