Kirkkonummi

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYS

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen paikallisyhdistys on perustettu vuonna 2013.

AJANKOHTAISTA

*KANSALLINEN LASTENLIITTO - KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYS RY:N KEVÄTKOKOUS 10.4.2019 KELLO 17.30
*ILMOITTAUTUMINEN KESÄN 2019 7-10-VUOTIAIDEN LASTEN PÄIVÄLEIRIEILLE ON KÄYNNISSÄ!
*#KIVAAYHDESSÄ KESÄLLÄ 2019 NOIN 13-14-VUOTIAILLE NUORILLE - HAKU KÄYNNISSÄ VAPAAEHTOISEKSI LEIRIKAVERIKSI
*PERHETAPAHTUMA JÄSENILLE TULOSSA SUNNUNTAINA 19.5.2019.
*ILMOITTAUTUMINEN SYKSYN 2019 LASTEN HARRASTEKERHOIHIN AUKEAA 6.6. KELLO 13.00!

TEEMAKERHOTOIMINTA

Kevätkauden 2019 teemakerhotoiminta on käynnissä. Kantvikin kokkikerho on täynnä. Syyskauden kerhotoimintaa suunnitellaan parhaillaan. Mikä kerhoteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Otamme mielellämme ideoita vastaan.
Kuvaus ja lisätietoja teemakerhoistamme löytyy täältä.
Tervetuloa mukaan, pidetään kivaa yhdessä!

KESÄLEIRIT 2019

#Kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Kesän 2019 kesäleirien ilmoittautuminen on käynnissä. Toimi nopeasti ja ilmoittaudu pitämään #kivaayhdessä!
Leirit ovat päiväleirejä, joissa kaikissa on leikkimielinen teema. Voit valita mm. haluatko lähteä viettämään Laiskiaisten leppoisia kesäpäiviä, osallistua Liikuntaseikkailuun tai viettää hauskan, aktiivisen ja rentouttavan viikon Liikunnan ja luonnon parissa. Lisäksi tämän kesän uutuutena järjestämme Lastenliiton #Kivaayhdessä-leirejä, joiden ohjelma suunnitellaan kokonaan lasten kanssa. #Kivaayhdessä-leireillä valinnan vaihtoehtoja löytyy niin Sarjisrallista Hemmotteluhetkiseen kuin Nokkeliin salapoliiseihin ja Takapihaturisteihin. Järjestämme kesällä 2019 päiväleirejä Kirkkonummella Kantvikissa, Kirkkoharjussa ja Vuorenmäessä.
Ilmoittautuminen ja lisätietoja kesän 2019 leireistä löytyy täältä.

#Kivaayhdessä noin 13-14-vuotiaille nuorille
Sinä noin 13-14-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi kesän 2019 kesäleireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina olemisesta.

TAPAHTUMAT

TULOSSA: Järjestämme perhetapahtuman jäsenille Nuuksiossa sunnuntaina 19.5.2019 kello 10-12 yhteistyössä Uudenmaan piirin alueen yhdistysten kanssa. Ohjelmassa mm. ulkopelejä ja grillausta. Tarjoamme osallistujille mehua ja grillimakkaraa. Ilmoittautumislomake tapahtumaan aukeaa tähän huhtikuun aikana.
Tapahtumaan on vapaa pääsy. Tervetuloa viettämään keväistä päivää ulkoillen!

Kiitos kaikille maaliskuun 2019 Sinustako ohjaaja-koulutukseen osallistuneille!

Lastenliitto juhlii Lastenviikkoa aina marraskuussa viikolla 47. Lapsen oikeuksien päivää vietetään 20. marraskuuta ja Lastenviikko on kyseisen juhlapäivän ympärille luotu teemaviikko. Lastenviikon aikana järjestetään erilaisia lapsille ja nuorille suunnattuja pop up-tyylisiä tapahtumia ja tempauksia ympäri Suomen.
Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys juhli vuonna 2018 Lastenviikkoa järjestämällä maksuttoman liikunnallisen perhetapahtuman Kantvikissa ja yhdistyksen teemakerhoissa kutsuttiin kaverit mukaan juhlimaan lapsia. Kiitos kaikille osallistuneille!
Lisätietoa Lastenviikosta löydät täältä.

ILTAPÄIVÄTOIMINTA KIRKKONUMMELLA

Lastenliiton Uudenmaan piiri järjestää Kirkkonummella lukuvuonna 2019-2020 koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Lisätietoja lakisääteisestä iltapäivätoiminnasta sekä hakuohjeet toimintaan Kirkkonummen kunnan nettisivuilta iltapäivätoiminnan osiosta, jonne pääset tästä.
Lisätietoja Lastenliiton Kirkkonummen iltapäivätoiminnastamme löytyy täältä.

JÄSENEKSI

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistyksen jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi. Täysi-ikäisillä jäsenillä on mahdollisuus toimia yhdistyksessämme luottamushenkilönä.

Jäsenmaksu 2019: Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€, Aikuisjäsen 10€
Jäsenenä saat mm. 15% alennuksen Tevellan kuluttajapuolen verkkokaupassa normaalihintaisista tuotteista.

Liity Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistyksen jäseneksi täältä.

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Oletko kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai onko sinulla muuten vain hyviä idoita toimintamme kehittämiseksi? Mikä kerho- tai leiriteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Olettehan rohkeasti yhteydessä, otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi