Tapahtumahaku

KIRKKONUMMEN LASTENLIITTO

Kirkkonummen Lastenliitto on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen Lastenliitto on perustettu vuonna 2013.

AJANKOHTAISTA

*Harrastekerhoissa Kirkkoharjun koululla on vielä muutama paikka vapaana.

HARRASTEKERHOTOIMINTA 2020

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Syyskaudella 2020 järjestämme harrastekerhoja noin 7-10-vuotiaille lapsille Kirkkonummen keskustassa. Valikoimasta löytyy taidepaja sekä uutuutena Kamu-kameleontin kaverikerho! Molemmissa ryhmissä on vielä muutama paikka vapaana.
Kuvaus ja lisätietoja syyskauden 2020 kerhoista löytyy kerhosivuilta.
Tervetuloa mukaan pitämään #kivaayhdessä!

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias nuori, kiinnostaako sinua vapaaehtoistyö lasten parissa? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää kokkailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae meille kerhokaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Kerhokaverille kerho on ilmainen ja kerhokaveri saa myös todistuksen kerhokaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-1041492.

PÄIVÄLEIRIT 2020

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Järjestämme päiväleirejä koulujen loma-aikoina alakoululaisille Kirkkonummen alueella.
Tutustu päiväleiritoimintaamme leirisivuilla.

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi syksyn 2020 leireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-104 1492

ILTAPÄIVÄTOIMINTA KIRKKONUMMELLA

Uudenmaan Lastenliitto järjestää Kirkkonummella koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Lisätietoja lakisääteisestä iltapäivätoiminnasta sekä hakuohjeet toimintaan löytyy Kirkkonummen kunnan nettisivuilta iltapäivätoiminnan osiosta.
Lisätietoja Lastenliiton Kirkkonummen iltapäivätoiminnastamme löytyy iltapäivätoiminnan sivuiltamme.

KORONAN VAIKUTUS TOIMINTAAN

Seuraamme aktiivisesti viranomaisten (mm. THL, OPH, STM, AVI) ohjeita ja toimimme kaikessa toiminnassamme kulloinkin vallitsevien ohjeistusten mukaisesti. Infoa ja ohjeita löytyy iltapäivätoiminnan, harrastekerhotoiminnan ja leiritoiminnan sivuilta. Harrastekerhoihin ja leireihin liittyen Lastenliiton ilmoittautumiskäytänteistä, löytyy ajankohtaista tietoa kohdasta poikkeustilanteet.

JÄSENEKSI

Kirkkonummen Lastenliiton jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi.

Jäsenmaksu ja jäsenedut vuonna 2020:
-Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€
-Aikuisjäsen 10€
Jäsenenä saat käyttöösi erilaiset jäsenedut, joita vuonna 2020 ovat:
*Jäsenkirjeet ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa.
*Erilaiset jäsentapahtumat (näistä infoamme jäsenkirjeissä).
*HopLopin Synttärisankari juhlii ilmaiseksi-etu , jolla sankari saa ilmaisen sisäänpääsyn ja tarjoilun, kun juhlissa on sankarin lisäksi vähintään 6 juhlijaa. (Etu on voimassa 31.12.2020 asti HopLopeissa poislukien Riihimäen ja Rovaniemen HopLopit.) Etukoodin ja ohjeet saa toimistoltamme.

Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse sen irtisanoo ilmoittamalla asiasta toimistoomme.
Jäsenrekisterimme kehitystyö on tällä hetkellä käynnissä ja tämän vuoden aikana nettisivuille aukeaa suora liittymislomake.
Lisätietoja jäsenyydestä: uusimaa.sihteeri@lastenliitto.fi

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Oletko kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai onko sinulla muuten vain hyviä idoita toimintamme kehittämiseksi? Mikä kerho- tai leiriteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Olettehan rohkeasti yhteydessä, otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

Kirkkonummen Lastenliiton toimintaa voi seurata Uudenmaan Lastenliiton somesta. Käy tykkäämässä Facebook-sivusta Uudenmaan Lastenliitto ry. Instagramista meidät löytää nimimerkillä lastenliitto_uusimaa. Lastenliitolla on myös kaikkien yhdistysten yhteinen Youtube-kanava ja Twitter-tili, jotka molemmat löydät nimellä Lastenliitto.

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYKSEN HALLITUS VUONNA 2020

Pirkko Elo puheenjohtaja