Kirkkonummen Lastenliitto järjestää lapsille ja nuorille kerho-, leiri ja tapahtumatoimintaa.

Ilmoittaudu mukaan toimintaan

KIRKKONUMMEN LASTENLIITTO

Kirkkonummen Lastenliitto on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen Lastenliitto on perustettu vuonna 2013.

AJANKOHTAISTA

KERHOTOIMINTA: On käynnissä, mutta vielä ehtii ilmoittautua mukaan syksyn 2021 kerhoihin!

LEIRITOIMINTA: Vielä ehtii ilmoittautua mukaan SYYSLOMAVIIKON MATKA MAAILMAN YMPÄRI-TEEMAISELLE POP-UP-LEIRILLE! Lue lisää kaikista leiritarjottimen pop-up-pajoista leiri-sivuilta tai tutustu erikseen leiritarjottimen pop-up-pajoihin: Meksikolainen kokkipajaOlympialaisten harjoitusleiriTanskalainen välipalapaja, Japanilainen askartelupaja, Espanjalainen välipalapaja

SYYSKOKOUS 2021: Kirkkonummen Lastenliiton sääntömääräinen syyskokous järjestetään keskiviikkona 24.11.2021 kello 18.00 Teams:in välityksellä. Jäsenet ovat tervetulleita. Ennakkoilmoittautuminen 10.11.2021 mennessä.

HARRASTEKERHOTOIMINTA 2021

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Järjestämme harrastekerhoja noin 7-10-vuotiaille lapsille Kirkkonummen alueella.
Lue lisää kerhosivuilta.
Tervetuloa mukaan pitämään #kivaayhdessä!

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias nuori, kiinnostaako sinua vapaaehtoistyö lasten parissa? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää kokkailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae meille kerhokaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Kerhokaverille kerho on ilmainen ja kerhokaveri saa myös todistuksen kerhokaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-1041492.

PÄIVÄLEIRIT 2021

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Järjestämme päiväleirejä koulujen loma-aikoina alakoululaisille Kirkkonummen alueella.
Tutustu päiväleiritoimintaamme leirisivuilla.

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi syksyn 2020 leireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-104 1492

KORONAN VAIKUTUS TOIMINTAAN

Seuraamme aktiivisesti viranomaisten (mm. THL, OPH, STM, AVI) ohjeita ja toimimme kaikessa toiminnassamme kulloinkin vallitsevien ohjeistusten mukaisesti. Infoa ja ohjeita löytyy kerhotoiminnan ja leiritoiminnan sivuilta. Harrastekerhoihin ja leireihin liittyen Lastenliiton ilmoittautumiskäytänteistä, löytyy ajankohtaista tietoa kohdasta poikkeustilanteet.

JÄSENEKSI

Kirkkonummen Lastenliiton jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi.

Jäsenmaksu ja jäsenedut vuonna 2021:
-Aikuisjäsen 10€
-Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€
-Vapaaehtoisten jäsenmaksu 0€
-Kannatusjäsenmaksu vähintään 50€
Jäsenenä saat käyttöösi erilaiset jäsenedut, joita vuonna 2021 ovat:
*Jäsenkirjeet ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa.
*Erilaiset jäsentapahtumat (näistä infoamme jäsenkirjeissä).

Jäseneksi voit liittyä joko ilmoittautumisen yhteydessä rastittamalla kohdan "haluan liittää lapseni jäseneksi" tai täyttämällä jäsensivuilta löytyvän liittymislomakkeen.
Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse sen irtisanoo ilmoittamalla asiasta sähköpostilla toimistoomme.
Mikäli haluat lisätietoa jäsenyydestä, olethan rohkeasti yhteydessä!

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Oletko kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen vapaaehtoisena luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai onko sinulla muuten vain hyviä idoita toimintamme kehittämiseksi? Mikä kerho- tai leiriteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Olettehan rohkeasti yhteydessä, otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares, aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

Kirkkonummen Lastenliiton toimintaa voi seurata somesta. Käy tykkäämässä Facebook-sivusta @Kirkkonummen Lastenliitto ry. Instagramista meidät löytää nimimerkillä @lastenliitto_kirkkonummi. Lastenliitolla on myös kaikkien yhdistysten yhteinen Youtube-kanava ja Twitter-tili, jotka molemmat löydät nimellä Lastenliitto.

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYKSEN HALLITUS VUONNA 2021

Pirkko Elo puheenjohtaja