Kirkkonummi

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYS

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys ry on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen paikallisyhdistys on perustettu vuonna 2013.

AJANKOHTAISTA

*KIITOS KAIKILLE SYYSKAUDEN 2018 TEEMAKERHOTOIMINTAAN OSALLISTUNEILLE.
*ILMOITTAUTUMINEN KEVÄÄN 2019 TEEMAKERHOIHIN ON ALKANUT!

TEEMAKERHOTOIMINTA

Järjestämme kevätkaudella 2019 Kantvikissa noin 7-10-vuotiaille suunnatun Kokkikerhon ja Taidepajan.
Kuvaus ja lisätietoja kevätkauden teemakerhoistamme löytyy täältä. Tervetuloa mukaan pitämään kivaa yhdessä!

KESÄLEIRIT

Järjestämme kesäkuussa 2019 noin 7-10-vuotiaille suunnattuja viikonmittaisia päiväleirejä Kirkkonummen alueella. Leirit ovat teemaleirejä ja hauskaa teeman mukaistaa ohjelmaa on tarjolla koko viikon ajan. Lisätietoa tulossa helmikuussa 2019.
Tervetuloa pitämään kivaa yhdessä!

Kesällä 2018 järjestimme kesäleirejä Kantvikissa, Kirkkoharjussa ja Vuorenmäessä. Kuvaus kesän 2018 leireistä löytyy täältä.

TAPAHTUMAT

Lastenliitto juhli Lastenviikkoa marraskuussa viikolla 47. Lapsen oikeuksien päivää vietetään 20. marraskuuta ja Lastenviikko on kyseisen juhlapäivän ympärille luotu teemaviikko. Lastenviikon aikana järjestettiin erilaisia lapsille ja nuorille suunnattuja pop up-tyylisiä tapahtumia ja tempauksia ympäri Suomen.

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistyksen teemakerhotoiminnassa vietettiin kyseisellä viikolla kaverikertaa, eli jokainen kerholainen sai ottaa kaverin mukaan tutustumaan toimintaan veloituksetta.

Lastenviikolla keskiviikkona 21.11.2018 järjestimme perhetapahtuman Kantvikin koululla. Maksuton tapahtuma oli suunnattu kouluikäisille lapsille yhdessä heidän perheidensä kanssa. Tapahtumassa perheet pääsivät yhdessä kiertämään toiminnallisen liikuntaradan pisteitä, joissa sai tutustua erilaisiin liikuntamuotoihin. Tapahtuman myötä halusimme tukea lasten ja vanhempien yhdessä olemista ja harrastamista sekä tuoda esille erilaisia toiminnallisia harrastusmahdollisuuksia, sekä ohjattuja että itsenäisesti toteutettavia. Tapahtumassa oli mukana Kirkkonummen Shuyokai ry karate-pisteellä. Kiitos kaikille osallistuneille!

Lisätietoa Lastenviikosta löydät täältä.
Kirkkonummen Shuyokai ry:n sivuille pääset tästä.

ILTAPÄIVÄTOIMINTA KIRKKONUMMELLA

Lastenliiton Uudenmaan piiri järjestää Kirkkonummella koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Kantvikin, Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Lisätietoja iltapäivätoiminnastamme löytyy täältä.

JÄSENEKSI

Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistyksen jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi. Täysi-ikäisillä jäsenillä on mahdollisuus toimia yhdistyksessämme luottamushenkilönä.

Jäsenmaksu 2018: Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€, Aikuisjäsen 10€
Jäsenenä saat mm. 15% alennuksen Tevellan kuluttajapuolen verkkokaupassa normaalihintaisista tuotteista.

Liity Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistyksen jäseneksi täältä.

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Oletko kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai onko sinulla muuten vain hyviä idoita toimintamme kehittämiseksi? Mikä kerho- tai leiriteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Olettehan rohkeasti yhteydessä, otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi