Kirkkonummen Lastenliitto järjestää lapsille ja nuorille kerho-, leiri ja tapahtumatoimintaa.

Ilmoittaudu mukaan toimintaan

KIRKKONUMMEN LASTENLIITTO

Kirkkonummen Lastenliitto on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen Lastenliitto on perustettu vuonna 2013.

YLIMÄÄRÄINEN YHDISTYSKOKOUS TIISTAINA 25.1.2022 KELLO 17.45
Kirkkonummen Lastenliiton ylimääräinen yhdistyskokous järjestetään tiistaina 25.1.2022 kello 17.45 Teamsin välityksellä. Kokouksessa täydennetään hallitusta kaudelle 2022. Jäsenet ovat tervetulleita! Yhdistyskokouksessa äänivaltaisia ovat viisitoista vuotta täyttäneet varsinaiset jäsenet, joiden viimeisin jäsenmaksu on maksettu. Yhdistyskokous voi myöntää läsnäolo- ja puheoikeuden myös henkilöille, jotka eivät ole jäseniä. Yhdistyskokoukseen osallistujia pyydetään ilmoittautumaan mukaan ilmoittautumislomakkeella 11.1.2022 mennessä.
Linkki kokoukseen lähetetään ilmoittautuneille 24.1.2022. Tervetuloa!

KERHOTOIMINTA:
*Ilmoittautuminen kevätkauden 2022 Vuorenmäen Kamun kaverikerhoon ja Jokirinteen taidepajaan on käynnissä!

MATKA MAAILMAN YMPÄRI POP-UP PAJAT
Syyslomaviikolla supersuositut pop-up tapahtumapajat saavat jatkoa huhtIkuussa 2022.
Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan Matka maailman ympäri teema-aiheisiin kokki-, välipala- ja askartelupajoihin!

KIVAA YHDESSÄ - HIIHTOLOMALEIRI, vko 8/2022
Koulujen hiihtolomalla järjestetään Veikkolassa Vuorenmäen koululla KIVAA YHDESSÄ-monitoimileiri. Lue lisää ja ilmoittautu mukaan!
Ilmoittautuminen on alkanut!

HARRASTEKERHOTOIMINTA 2022

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Järjestämme harrastekerhoja noin 7-10-vuotiaille lapsille Kirkkonummen alueella.
Lue lisää kerhosivuilta.
Tervetuloa mukaan pitämään #kivaayhdessä!

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias nuori, kiinnostaako sinua vapaaehtoistyö lasten parissa? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää kokkailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae meille kerhokaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Kerhokaverille kerho on ilmainen ja kerhokaveri saa myös todistuksen kerhokaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-1041492.

PÄIVÄLEIRIT 2022

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Järjestämme päiväleirejä koulujen loma-aikoina alakoululaisille Kirkkonummen alueella.
Tutustu päiväleiritoimintaamme leirisivuilla.

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi syksyn 2020 leireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-104 1492

KORONAN VAIKUTUS TOIMINTAAN

Seuraamme aktiivisesti viranomaisten (mm. THL, OPH, STM, AVI) ohjeita ja toimimme kaikessa toiminnassamme kulloinkin vallitsevien ohjeistusten mukaisesti. Infoa ja ohjeita löytyy kerhotoiminnan ja leiritoiminnan sivuilta. Harrastekerhoihin ja leireihin liittyen Lastenliiton ilmoittautumiskäytänteistä, löytyy ajankohtaista tietoa kohdasta poikkeustilanteet.

JÄSENEKSI

Kirkkonummen Lastenliiton jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi.

Jäsenmaksu ja jäsenedut vuonna 2022:
-Aikuisjäsen 10€
-Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€
-Vapaaehtoisten jäsenmaksu 0€
-Kannatusjäsenmaksu vähintään 50€
Jäsenenä saat käyttöösi erilaiset jäsenedut, joita vuonna 2022 ovat:
*Jäsenkirjeet ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa.
*Erilaiset jäsentapahtumat (näistä infoamme jäsenkirjeissä).

Jäseneksi voit liittyä joko ilmoittautumisen yhteydessä rastittamalla kohdan "haluan liittää lapseni jäseneksi" tai täyttämällä jäsensivuilta löytyvän liittymislomakkeen.
Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse sen irtisanoo ilmoittamalla asiasta sähköpostilla toimistoomme.
Mikäli haluat lisätietoa jäsenyydestä, olethan rohkeasti yhteydessä!

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Oletko kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen vapaaehtoisena luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai onko sinulla muuten vain hyviä idoita toimintamme kehittämiseksi? Mikä kerho- tai leiriteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Olettehan rohkeasti yhteydessä, otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares
Uudenmaan Lastenliiton toiminnanjohtaja
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

Kirkkonummen Lastenliiton toimintaa voi seurata somesta. Käy tykkäämässä Facebook-sivusta @Uudenmaan Lastenliitto ry. Instagramista meidät löytää nimimerkillä @lastenliitto_uusimaa. Lastenliitolla on myös kaikkien yhdistysten yhteinen Youtube-kanava ja Twitter-tili, jotka molemmat löydät nimellä Lastenliitto.

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYKSEN HALLITUS VUONNA 2022

Pirkko Elo, puheenjohtaja