Kirkkonummi

KIRKKONUMMEN LASTENLIITTO

Kirkkonummen Lastenliitto on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen Lastenliitto on perustettu vuonna 2013.

AJANKOHTAISTA

*ILMOITTAUTUMINEN SYKSYN 2019 LASTEN HARRASTEKERHOIHIN ON KÄYNNISSÄ!

HARRASTEKERHOTOIMINTA SYYSKAUDELLA 2019

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Syyskaudella 2019 järjestämme harrastekerhoja 7-10-vuotiaille Kantvikin, Kirkkonummen keskustan ja Veikkolan alueilla.
Ilmoittautuminen Kantvikin Kokkikerhoon, Kirkkonummen keskustan Taidepajaan sekä Veikkolan BollywoodShow-Tanssiin aukeaa torstaina 6.6.2019 kello 13.00.
Kuvaus ja lisätietoja teemakerhoistamme löytyy täältä.
Tervetuloa mukaan pitämään #kivaayhdessä!

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias nuori, kiinnostaako sinua vapaaehtoistyö lasten parissa? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää kokkailla, askarrella tai tanssia ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae meille kerhokaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Kerhokaverille kerho on ilmainen ja kerhokaveri saa myös todistuksen kerhokaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-1041492.

KESÄLEIRIT 2019

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Järjestimme kesällä 2019 päiväleirejä Kirkkonummella Kantvikissa, Kirkkoharjussa ja Vuorenmäessä. Kiitos kaikille osallistuineille!
Seuraavan kesän leirit päivitetään sivuille tammi-helmikuussa 2020. Kesän 2019 leireistä voit lukea täältä.

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi kesän 2019 kesäleireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta.

TAPAHTUMAT

Järjestimme perhetapahtuman jäsenillemme Nuuksiossa Haukkalammella sunnuntaina 19.5.2019 yhteistyössä Uudenmaan piirin alueen yhdistysten kanssa. Ohjelmassa oli mm. ulkopelejä ja grillausta. Kiitos kaikille osallistuneille!

Lastenliitto juhlii Lastenviikkoa aina marraskuussa viikolla 47. Lapsen oikeuksien päivää vietetään 20. marraskuuta ja Lastenviikko on kyseisen juhlapäivän ympärille luotu teemaviikko. Lastenviikon aikana järjestetään erilaisia lapsille ja nuorille suunnattuja pop up-tyylisiä tapahtumia ja tempauksia ympäri Suomen.
Lastenliiton Kirkkonummen paikallisyhdistys juhli vuonna 2018 Lastenviikkoa järjestämällä maksuttoman liikunnallisen perhetapahtuman Kantvikissa ja yhdistyksen teemakerhoissa kutsuttiin kaverit mukaan juhlimaan lapsia. Kiitos kaikille osallistuneille! Syksyn 2019 Lastenviikon tempauksia suunnitellaan jo. Mitä toivoisit meidän silloin järjestävän alueellasi? Otamme mielellämme ideoita vastaan.

ILTAPÄIVÄTOIMINTA KIRKKONUMMELLA

Uudenmaan Lastenliitto järjestää Kirkkonummella lukuvuonna 2019-2020 koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Lisätietoja lakisääteisestä iltapäivätoiminnasta sekä hakuohjeet toimintaan Kirkkonummen kunnan nettisivuilta iltapäivätoiminnan osiosta, jonne pääset tästä.
Lisätietoja Lastenliiton Kirkkonummen iltapäivätoiminnastamme löytyy täältä.

JÄSENEKSI

Kirkkonummen Lastenliiton jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi.

Jäsenmaksu 2019: Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€, Aikuisjäsen 10€
Jäsenenä saat käyttöösi erilaiset jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa. Jäsenet saavat myös 15% alennuksen Tevellan kuluttajapuolen verkkokaupassa normaalihintaisista tuotteista. Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse sen irtisanoo ilmoittamalla asiasta toimistoomme.

Jäsenrekisterimme kehitystyö on tällä hetkellä käynnissä ja tämän vuoden aikana nettisivuille aukeaa suora liittymislomake. Mikäli haluat liittyä jäseneksi, laitathan viestiä sähköpostitse: hanna.sares@lastenliitto.fi

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Oletko kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai onko sinulla muuten vain hyviä idoita toimintamme kehittämiseksi? Mikä kerho- tai leiriteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Olettehan rohkeasti yhteydessä, otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi