Kirkkonummi

KIRKKONUMMEN LASTENLIITTO

Kirkkonummen Lastenliitto on Uudenmaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, joka järjestää laadukasta toimintaa lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille. Kirkkonummen Lastenliitto on perustettu vuonna 2013.

AJANKOHTAISTA

*JOULUKORTTIPAJA JÄSENILLE LA 16.11.2019 KLO 12-14. Lisätietoja ja ilmoittautuminen tästä.
*ILMOITTAUTUMINEN KEVÄÄN 2020 HARRASTEKERHOIHIN AUKEAA KE 20.11. KLO 13.00. Lisää kerhoista ja ilmoittautuminen tästä.
*SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS JÄRJESTETÄÄN KE 27.11.2019 KLO 17.00. Kokouskutsu ja ilmoittautuminen tästä.

HARRASTEKERHOTOIMINTA KEVÄTKAUDELLA 2020

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Kevätkaudella 2020 järjestämme harrastekerhoja 7-10-vuotiaille Kantvikin ja Kirkkonummen keskustan alueilla.
Ilmoittautuminen Kantvikin Kokkikerhoon ja Kirkkonummen keskustan Taidepajaan aukeaa keskiviikkona 20.11.2019 klo 13.00!
Kuvaus ja lisätietoja teemakerhoistamme löytyy täältä.
Tervetuloa mukaan pitämään #kivaayhdessä!

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias nuori, kiinnostaako sinua vapaaehtoistyö lasten parissa? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää kokkailla, askarrella tai tanssia ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae meille kerhokaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Kerhokaverille kerho on ilmainen ja kerhokaveri saa myös todistuksen kerhokaverina toimimisesta. Mikäli kiinnostuit, kysy rohkeasti lisää: Hanna Sares, 045-1041492.

KESÄLEIRIT 2019

#kivaayhdessä noin 7-10-vuotiaille lapsille
Järjestimme kesällä 2019 päiväleirejä Kirkkonummella Kantvikissa, Kirkkoharjussa ja Vuorenmäessä. Kiitos kaikille osallistuineille!
Seuraavan kesän leirit päivitetään sivuille tammi-helmikuussa 2020. Kesän 2019 leireistä voit lukea täältä.

#kivaayhdessä noin 13-15-vuotiaille nuorille
Sinä, noin 13-15-vuotias, haluaisitko ryhtyä vapaaehtoiseksi leirikaveriksi kesän 2019 kesäleireillemme? Oletko iloinen ja innostava kaveri, joka tykkää pelailla tai askarrella ja haaveena on ehkä vanhempana työskennellä lasten parissa? Hae leirikaveriksi vapaamuotoisella hakemuksella: hanna.sares@lastenliitto.fi
Leirikaverille leiri on ilmainen ja leirikaverille tarjotaan leirillä maksuton lounas. Leirikaveri saa myös todistuksen leirikaverina toimimisesta.

TAPAHTUMAT

JOULUKORTTIPAJA LA 16.11.2019 KLO 12.00-14.00 LASTENLIITON TOIMISTOLLA KANSAKOULUKUJALLA
Järjestämme yhteistyössä Uudenmaan alueen yhdistysten kanssa maksuttoman joulukorttipajan jäsenille, vapaaehtoisille ja työntekijöille Lastenliiton toimistolla Helsingin Kampissa osoitteessa Kansakoulukuja 3A, 3. krs. Tervetuloa mukaan! Lisätietoja ja ilmoittautuminen tästä.

LIIKUNNALLINEN PERHETAPAHTUMA KE 20.11.2019 KLO 15.00-16.30 VUORENMÄEN KOULULLA
Lastenliitto juhlii Lapsen oikeuksien viikkoa aina marraskuussa viikolla 47. Lapsen oikeuksien päivää vietetään 20.11. ja tänä vuonna järjestämme kyseisenä päivänä liikunnallisen perhetapahtuman Veikkolassa Vuorenmäen koululla klo 15.00-16.30. Mukaan voi tulla äidin, isin, mummin, ukin, kummin, siskon tai veljen kanssa. Salissa perheet pääsevät yhdessä kiertämään toiminnallisen liikuntaradan pisteitä, joissa voi tutustua erilaisiin liikuntamuotoihin. Tapahtumassa on myös kädentaitojen piste. Haluamme, että jokaisella on mahdollisuus toteuttaa itseään ja olla oma itsensä sekä valita itselleen mielenkiintoista tekemistä yhdessä oman aikuisen kanssa. Tapahtumassa on tarjolla pientä syötävää ja juotavaa. Tervetuloa pitämään #kivaayhdessä!

ILTAPÄIVÄTOIMINTA KIRKKONUMMELLA

Uudenmaan Lastenliitto järjestää Kirkkonummella lukuvuonna 2019-2020 koululaisten lakisääteistä iltapäivätoimintaa Laajakallion, Kirkkoharjun sekä Vuorenmäen kouluilla. Lisätietoja lakisääteisestä iltapäivätoiminnasta sekä hakuohjeet toimintaan Kirkkonummen kunnan nettisivuilta iltapäivätoiminnan osiosta, jonne pääset tästä.
Lisätietoja Lastenliiton Kirkkonummen iltapäivätoiminnastamme löytyy täältä.

JÄSENEKSI

Kirkkonummen Lastenliiton jäseniä ovat pääosin toimintaan osallistuvat lapset, mutta myös vanhemmat voivat liittyä jäseneksi ja tukea näin toimintaamme. Toimintaamme saa osallistua olematta jäsen eikä kerhoille ja leireille osallistuvia lapsia liitetä automaattisesti jäseniksi.

Jäsenmaksu ja jäsenedut vuonna 2019:
Nuorisojäsen (0-29-vuotiaat) 0€, Aikuisjäsen 10€
Jäsenenä saat käyttöösi erilaiset jäsenedut, joita ovat mm. erilaiset jäsentapahtumat ja tiedot ilmoittautumisten avautumisesta ensimmäisten joukossa. Jäsenet saavat myös 15% alennuksen Tevellan kuluttajapuolen verkkokaupassa normaalihintaisista tuotteista ja edullisemman sisäänpääsyn Hop Loppiin. Huomioithan, että jäsenyys on voimassa kunnes jäsen itse sen irtisanoo ilmoittamalla asiasta toimistoomme.

Jäsenrekisterimme kehitystyö on tällä hetkellä käynnissä ja tämän vuoden aikana nettisivuille aukeaa suora liittymislomake.
Lisätietoja jäsenyydestä: uusimaa.sihteeri@lastenliitto.fi

YHTEYSTIEDOT

Lisää tietoa Lastenliiton Kirkkonummen toiminnasta voit kysellä aluekoordinaattoriltamme. Oletko kiinnostunut osallistumaan Kirkkonummen paikallisyhdistyksen luottamushenkilönä, vapaaehtoisena tai onko sinulla muuten vain hyviä idoita toimintamme kehittämiseksi? Mikä kerho- tai leiriteema lastanne kiinnostaisi, eli mitä toivoisitte meidän järjestävän? Olettehan rohkeasti yhteydessä, otamme mielellämme ideoita vastaan.
Hanna Sares, Kirkkonummen aluekoordinaattori
045-104 1492, hanna.sares@lastenliitto.fi

Kirkkonummen Lastenliiton toimintaa voi seurata Uudenmaan Lastenliiton somesta. Käy tykkäämässä Facebook-sivusta Uudenmaan Lastenliitto ry. Instagramista meidät löytää nimimerkillä lastenliitto_uusimaa. Lastenliitolla on myös kaikkien yhdistysten yhteinen Youtube-kanava ja Twitter-tili, jotka löydät molemmat nimellä Lastenliitto.

KIRKKONUMMEN PAIKALLISYHDISTYKSEN HALLITUS VUONNA 2019

Miia Oulasvirta puheenjohtaja