Pähkähullun professorin tiedepaja

Tule mukaan ihmettelemään avaruuden salaisuuksia!

Syyslomaleirillä ihmetellään avaruuden salaisuuksia. Kurkotetaan maapallolta kauemmaksi, tehdään avaruusslimet glitteritähdillä, ja katsotaan miten avaruus laajenee. Toteutetaan satelliitin pienoismalli ja tutkitaan mitä se avaruusromu oikein on. Selvitetään mitä Marsissa puuhataan ja miksi kuulentoja taas käynnistetään. Avaruustaiteillen kuvaamme myös maapallon sijainnin linnunradalla.

Tiesitkö että me kaikki olemme avaruusmatkailijoita ?

Leirillä leikitään, ulkoillaan, tutustutaan uusiin kavereihin ja pidetään hauskaa yhdessä.

Leiriin kuuluu kevyt lounas. Leirin aikataulu joka päivälle on kello 10-15.

Hinta 50€. Hintaan sisältyy leiriohjelma, tarvikkeet, kevyt lounas ja OP-Pohjolan vakuutus.
Leirille mahtuu max. 10 lasta. Ilmoittaudu pian ennen kuin paikat menevät!

Kysyttävää? Ota yhteyttä Pirkanmaan piirikoordinaattori Tuija Malmio-Haikansalo (pirkanmaa@lastenliitto.fi) tai 0408307086.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:
- Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä - jos leirimaksua ei makseta, ilmoittautumisohjelma ei hyväksy ilmoittautumista.
- Leirin voi peruuttaa 10 euron peruutusmaksulla 6.10.2021 saakka. Tämän jälkeen perutun leirin leirimaksua ei palauteta.
- Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen pirkanmaa@lastenliitto.fi, pelkkä käymättä jättäminen ei vastaa leiripaikan peruutusta.
- Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa leiripaikan seuraavalle jonossa.
- Lähtökohtaisesti toimintaan voi ilmoittaa ainoastaan omat huollettavat.
- Ilmoittaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta.
- Mikäli perheestä osallistuu useampi lapsi, jokainen tulee ilmoittaa erillisellä lomakkeella.
- Leirien toimintakieli on suomi.
- Ilmoittauduttuasi saat automaattisen vahvistuksen sähköpostitse, jos vahvistus ei tule, ole yhteydessä toiminnanohjaajaan.
- Mikäli jonossa oleville vapautuu paikkoja, leiriä ei jostain syystä tulla järjestämään tai muutoksia ilmenee, niistä tullaan tiedottamaan sähköpostitse tai puhelimitse.
- Mikäli ilmoittautumiseesi tarvitsee tehdä muutoksia, ota yhteys toiminnanohjaajaan, älä täytä uutta ilmoittautumislomaketta. Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä toiminnanohjaajaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin (skrollaa alaspäin kesäleirisääntöihin) sekä maksu- ja toimitusehtoihin.
Ilmoittautuessasi hyväksyt ilmoittautumis-, peruutus-, maksu- ja toimitusehtomme. Kiitos!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

20.10.2021 10:00 – 22.10.2021 15:00

Tiedekakeskus, Kaleva, Ilvestie 19, 33500 Tampere