Pirkanmaa | Vapaaehtoistoiminta

Jumppakalenteri
Vapaaehtoistoiminta

Tule mukaan "Vapari"-toimintaan!

Tampereen Lastenliiton Nuoret Vaparit #trellvaparit on syksyllä 2017 perustettu ryhmä nuoria, jotka järjestävät ja auttavat erilaisissa lastentapahtumissa, pitävät satutuokioita lapsille, sekä kiitoksena pääsevät tekemään kaikkea kivaa yhdessä! Syyskaudella 2017 käytiin keilaamassa ja syömässä, sekä palkittiin kaikkia hyvästä työstä sekä aktiivisimpia vielä erityiskiitoksella. Järjestetään bileitä ja pikkujouluja -- kaikki ryhmän toiveiden mukaan.

Vaparitoiminta on tosiaan vapaaehtoistoimintaa -- et ole sidottu mihinkään eikä jokaiseen tapahtumaan ole pakko osallistua, vaan omien aikataulujesi mukaan. :)

Ota yhteyttä ja tule mukaan: pirkanmaa@lastenliitto.fi (laita viestiin nimesi, ikäsi ja kerro että olet kiinnostunut vapariporukkaan liittymisestä) tai soita/whatsapp ja kysy: p. 0408307086 / Jenni Tiilikainen, Tampereen Lastenliiton piirikoordinaattori.

KAUDELLA 2019:
Järjestetään ainakin Disco sekä Perinteinen Puistotapahtuma!

Vaparit järjestävät Satutuokioita kerran kuussa lauantaisin klo 13-13:30 Metso-kirjastolla! Tule kuuntelemaan, tapahtuma on ilmainen. Katso Facebookista: https://www.facebook.com/events/2264035900588172/ tai menoinfosta: nuoret lukevat lapsille.

Instagram: @trellvaparit