Tapahtumahaku

Vapaaehtoistoiminta

Tule mukaan VAPARITOIMINTAAN!

Tampereen Lastenliiton Vaparit #trellvaparit on syksyllä 2017 perustettu aktiivinen ryhmä, jotka järjestävät ja auttavat erilaisissa lastentapahtumissa, pitävät satutuokioita lapsille, sekä kiitoksena pääsevät tekemään kaikkea kivaa yhdessä ja saavat palkintoja!
Syyskaudella 2019 laajennamme vaparitoimintaa nuorista myös aikuisiin, jotta mahdollisimman moni halukas pääsisi mukaan mukavaan toimintaan!

Vaparitoiminta on tosiaan vapaaehtoistoimintaa -- jokaiseen tapahtumaan ei ole pakko osallistua, vaan omien aikataulujesi mukaan. :)
Vapaaehtoistoiminnassa tapaat uusia kavereita, saat arvokasta työkokemusta, hauskoja muistoja ja hyvän mielen! Moni vapari on halutessaan myös saanut jalkaa oven väliin työelämässä Tampereen Lastenliitolla ja päässyt mm. leiri- tai kerhonohjaajaksi. Suosittelijan ja todistuksia vaparit voivat myös pyytää.

Ota yhteyttä ja tule mukaan: pirkanmaa@lastenliitto.fi (laita viestiin nimesi, ikäsi ja kerro että olet kiinnostunut vapariporukkaan liittymisestä) tai soita/whatsapp ja kysy: p. 0408307086 / Tuija Malmio-Haikansalo, Tampereen Lastenliiton piirikoordinaattori.

Instagram: @trellvaparit