KIRKKONUMMI, Vuorenmäki, KAMUN TAIDEPAJA syksy 2022, n. 7-10v

Tervetuloa mukaan Kamun taidepajaan Veikkolaan!

KAMUN TAIDEPAJA VEIKKOLASSA
Vuorenmäen koululla, tiistaisin kello 17-17.45 (kausi 6.9.-29.11.2022, ei kerhoa viikolla 42)

Lastenliiton maskotti, Kamu-kameleontti on paitsi vikkelä ja veikeä, myös muuntautumiskykyinen ja idearikas veijari. Tätä kaikkea on myös Kamun taidepaja!
Kamun taidepajassa taiteillaan mm. vesiväreillä ja pastelliliiduilla, sekä askarrellaan kauden juhlakoristeita monenmoisista materiaaleista. Kauden aikana tehdään myös ruokataidetta pienillä kylmäkokkauksilla sekä ulkoillaan tehden luonto- ja valokuvataidetta.
Arvostamme toiminnassamme kestävää kehitystä ja hyödynnämme materiaaleissa myös luonnon- ja kierrätysmateriaaleja. Ensimmäisellä kerralla suunnitellaan kauden ohjelmaa yhdessä lasten kanssa.
Tervetuloa taiteilemaan ja pitämään kivaa yhdessä!
Mukaan tarvitset: Sään mukaisen ulkoiluvarustuksen sekä halutessa esim. essun suojaamaan sisävaatteita.
Hinta: 50€ / syyskausi

*Paikat kerhoihin jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Maksimi osallistujamäärä on 9 lasta.
*Kerho käynnistyy, mikäli osallistujia on vähintään noin 6 henkilöä.
*Mikäli Korona-virus aiheuttaa muutoksia kauden kerhotoiminnan kokoontumisiin, pyrimme ensisijaisesti siihen, että kerhokertoja ei tarvitsisi perua. Ensisijaisesti kerhot järjestetään tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan ulkokerhona (riippuen kerhon teemasta), ja mikäli tilanne vaatii, siirrytään tarvittaessa etäkerhoiluun tai esim. jakamaan askartelu- ja taideohjeita sekä -vinkkejä. Seuraamme myös pandemian mahdollisia vaikutuksia osallistujamääriin.
*Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (maksupalvelutarjoaja Paytrail Oyj) tai voit valita maksamisen yhteydessä laskun. Laskut tulevat Paytrailin kautta Collector Bankin Walley -laskuina. Lue lisää maksu- ja toimitusehdoista.
*Ennen ilmoittautumista tutustuthan myös ilmoittautumis- ja peruutuskäytänteisiin sekä tietosuojaselosteisiin.

Lisätietoa:
Hanna Sares
puh: 045-104 1492
s.posti: hanna.sares@lastenliitto.fi

HUOM! Kun lopussa painat "ILMOITTAUDU"-nappulaa, ilmestyy ponnahdusikkuna, JOSTA TULEE VALITA "POISTU", ethän siis valitse vahingossa "peru"-vaihtoehtoa.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

6.9.2022 17:00 – 29.11.2022 17:45

KIRKKONUMMI, Vuorenmäen koulu, Eerikinkartanontie 5, 02880 Veikkola