Haemme nuorekkaaseen joukkoomme toiminnanjohtajaa

4.9.2015

Haemme nuorekkaaseen joukkoomme toiminnanjohtajaa määräaikaiseen työsuhteeseen. Toiminnanjohtajan tehtävänä on johtaa liiton toimintaa, vastata taloudesta ja hallinnosta liittohallituksen päätösten mukaisesti, kehittää järjestöä, toimia esimiehenä ja vastata viestinnästä.

Haemme nuorekkaaseen joukkoomme toiminnanjohtajaa määräaikaiseen työsuhteeseen

Kansallinen Lastenliitto ry hakee toiminnanjohtajan nykyisen toiminnanjohtajan työvapaan ajaksi.

Edellytämme hakijalta soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja kiinnostusta lapsi- ja varhaisnuorisostyöstä.

Toivomme, että sinulla on aikaisempaa kokemusta järjestömaailmasta, esimieskokemusta, taloushallinnon ymmärtämistä, osaat käyttää taitto- ja kuvankäsittelyohjelmia, olet sinut tietotekniikan ja sosiaalisen median kanssa ja haluat olla kehittämässä harrastustoimintaa lapsille, nuorille ja lapsiperheille. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää kykyä toimia verkostoissa.

Olet reipas, iloinen, vastuuntuntoinen etkä pelkää haasteita tai itsenäistä työskentelyä. Olet valmis jalkautumaan kentälle ja tarvittaessa joustamaan työtahdin kiihtyessä. Työhön kuuluu jonkin verran ilta- ja viikonlopputöitä. Työskentelet Kansallisen Lastenliiton keskustoimistolla Kampissa.

Kokopäivätyö, lounasetu ja työpuhelin. Työ alkaa 1.10.2015 tai sopimuksen mukaan. Työsuhteen kesto enintään 14.4.2019 asti.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen pe 18.9.2015 klo 12 mennessä osoitteeseen Kansallinen Lastenliitto ry, Kansakoulukuja 3 A, 00100 Helsinki tai herttaliisa.tuure @ lastenliitto.fi. Kuoreen/viestikenttään maininta Toiminnanjohtaja.

Lisätietoja tehtävästä
Herttaliisa Tuure