Haetaan piirikoordinaattoria Hämeeseen opintovapaan sijaisuuden ajaksi

22.12.2022

Hämeen Lastenliitto hakee avointa, energistä ja joustavaa piirikoordinaattorin opintovapaan sijaista ajalle 1.2.-15.8.2023

Piirikoordinaattori vastaa Hämeen Lastenliiton ja sen yhdistysten Hämeenlinnan ja Lahden Lastenliittojen hallinnosta, vastaten myös viestinnästä. Järjestöhallinnon ja viestinnän ohella pääset kehittämään matalankynnyksen kerho- ja leiritoimintaa, lakisääteistä iltapäivätoimintaa sekä toimimaan ohjaajien ja lasten kanssa Lastenliiton #kivaayhdessä hengessä.

Toivomme hakijalta reipasta työotetta ja tekemisen meininkiä. Etsimme tehtävään henkilöä, jolla on kokemusta järjestötyöstä ja yhdistystoiminnasta, kyky hahmottaa kokonaisuuksia, hyvät organisointi- ja vuorovaikutustaidot, oma-aloitteisuutta sekä sujuvat viestintä- ja kirjoitustaidot.

Katsomme eduksi kokemuksen tapahtumien järjestämisestä ja projektien hallinnasta sekä yhdistystoiminnan ja erilaisten viestintäkanavien hallinnan. Tärkeintä on kuitenkin avoin asenne ja halu oppia uutta.

Tarjoamme energisen ja avoimen työyhteisön, sekä mahdollisuuden kehittyä ja päästä uudistamaan järjestötoimintaa.

Työntekopaikka on Hämeen Lastenliiton toimisto Hämeenlinnassa. Mahdollisuus etätyöhön. Työ alkaa 1.2.2023.

Lähetä sähköinen hakemuksesi https://link.webropol.com/s/opintovapaahame sunnuntaihin 15.1.2023. kello 12.00 mennessä! Haastattelut järjestetään viikon 3 aikana Hämeenlinnassa.

Lisätietoja:

Lastenliiton toiminnanjohtaja Mia Syysnummi torstaina 30.12. kello 13-14 ja keskiviikkona 11.1. kello 12-13 Hämeen Piirikoordinaattori Aino Lindqvist tiistaina 3.1. ja keskiviikkona 4.1. kello 12-13.

Tehtävässä vaaditaan rikostaustaote, joka perustuu Lakiin lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä (504/2002)