Haussa piirikoordinaattori Varsinais-Suomeen!

4.8.2022

Haku päällä! Energiselle piirikoodinaattorille paikka auki Varsinais-Suomessa!

Lastenliitto hakee avointa, energistä ja joustavaa piirikoordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen 31.5.2023 saakka.

Piirikoordinaattori vastaa Varsinais-Suomen Lastenliiton ja sen yhdistysten Turun ja Raision Lastenliittojen hallinnosta, vastaten myös viestinnästä. Järjestöhallinnon ja viestinnän ohella pääset kehittämään matalan kynnyksen kerho- ja leiritoimintaa sekä toimimaan ohjaajien ja lasten kanssa Lastenliiton #kivaayhdessä hengessä.

Toivomme hakijalta reipasta työotetta ja tekemisen meininkiä. Etsimme tehtävään henkilöä, jolla on kokemusta järjestötyöstä ja yhdistystoiminnasta, kyky hahmottaa kokonaisuuksia, hyvät organisointi- ja vuorovaikutustaidot, oma-aloitteisuutta sekä sujuvat viestintä- ja kirjoitustaidot.

Katsomme eduksi kokemuksen tapahtumien järjestämisestä ja projektien hallinnasta sekä yhdistystoiminnan ja erilaisten viestintäkanavien hallinnan. Tärkeintä on kuitenkin avoin asenne ja halu oppia uutta.

Tarjoamme energisen ja avoimen työyhteisön, sekä mahdollisuuden kehittyä ja päästä uudistamaan järjestötoimintaa.

Tehtävään valitun henkilön tulee esittää rikosrekisteriote lasten kanssa toimimiseen.

Työntekopaikka on Varsinais-Suomen Lastenliiton toimisto Turussa. Mahdollisuus etätyöhön.  Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Lähetä sähköinen hakemuksesi tämän Webropol-linkin kautta perjantaihin 26.8.2022. kello 12.00 mennessä! Haastattelut järjestetään viikkojen 34 ja 35 aikana Turussa.

Lisätietoja Lastenliiton toiminnanjohtaja Mia Syysnummi mia.syysnummi@lastenliitto.fi.

P.S. Kurkkaathan myös muut avoimet työpaikkamme sivujemme rekry-osiosta!