Haussa vapaa-ajan ohjaajia Lohjalle!

30.8.2021

Etsimme kahta reipasta, toimeentarttuvaa, itsenäiseen työhön kykenevää lasten vapaa-ajan ohjaajaa Lohjalle!

Uudenmaan Lastenliitto hakee kerho-ohjaajia alakoululaisille suunnattuihin Suomen mallin mukaiseen kerhotoimintaan eri puolille Lohjaa. Innostuneet ja sitoutuneet kerho-ohjaajat ovat kerhotoimintamme perusta. Haemme nyt joukkoomme vähintään kahta lasten vapaa-ajantoiminnan ohjaamisesta kiinnostunutta ammattitaitoista, reipasta ja toimeen tarttuvaa sekä itsenäiseen työhön kykenevää kerho-ohjaajaa. Toivomme, että sinulla on jokin alan koulutus (esim. koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjaaja, lähihoitaja, lasten ohjaaja, nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja, liikuntaneuvoja, yhteisöpedagogi, sosionomi) ja/tai kokemusta lasten ja lapsiryhmän kanssa työskentelystä. Ennen kerhokauden alkua perehdytämme sinut työhösi, ja kauden aikana saat tukea työhösi aluekoordinaattoriltamme. Kuukausittain pidetään ohjaajien ja aluekoordinaattorin kanssa yhteinen alueellinen kuukausipalaveri.

Kerhoja järjestetään kahdeksalla eri koululla Lohjan alueella. Kullakin koululla on tarkoitus järjestää arkipäivisin pääsääntöisesti kolme kerhoa ajoittuen kello 13-16 välille. Mikäli kaikki kerhot toteutuvat, tulee:

• Toisen ohjaajan ohjaustunnit sijoittumaan maanantaista perjantaihin pääsääntöisesti klo 13-16, yhteensä noin 15 kerhoa (ma: Perttilan, ti: Metsolan, ke: Ojaniityn, to: Laurentius ja pe: Mäntynummen koulu).
  • Toisen ohjaajan ohjaustunnit maanantaista keskiviikkoon kello 13-16, yhteensä noin 9 kerhoa (ma: Lehmijärven, ti: Asemapellon ja ke: Muijalan koulu).
  • Voit myös hakea ohjaajaksi vain tietylle päivälle ja tietylle koululle.
  • Kerhoissa on yksi ohjaaja ja noin 7-15 lasta sekä mahdollisesti 1-2 noin 13-15-vuotiasta vapaaehtoista kerhokaveria.
  • Päivittäiset kerhoteemat ovat liikkari, taidepaja sekä KAMU-kaikki mukaan! -puuhakerho.
  • Kerhokuvaukset löytyvät internet-sivuiltamme.
  • Työ on määräaikainen: syyskausi 2021, alkaen 13.9.2021, jota ennen perehdytyspäivät. Työt jatkuu kevätkaudella 2022 kerhotoiminnan jatkuessa.
  • Palkka sopimuspalkka per.kerhokerta (19,22€) sisältäen ohjaustunnin lisäksi suunnittelutyön sekä kerhon alku- ja loppuvalmistelut.
  • Viikoittaiset ohjaustyötunnit (eli kerhokerrat) ovat noin 9-15 h/vko
  • Työpäivät arkikoulupäivisin, pääsääntöisesti klo 13-16 välillä sekä suunnittelutyöt.

Palkkaamme työntekijät heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Tehtävään valittavien henkilöiden on esitettävä työnantajalle rikosrekisterilain 6§ 2 momentin mukainen rikosrekisteriote, joka vaaditaan kaikilta lasten kanssa työskenteleviltä.

Lähetäthän hakemuksesi sähköpostin liitetiedostona. Kerrothan vapaamuotoisessa hakemuksessa millainen työntekijä olet ja millainen ohjaaja olet lapsille, sekä mikä tekee sinusta mahtavan ohjaajan ja miksi juuri sinut tulisi valita työhön. Kerrothan myös koulutus- ja työtaustastasi tai liitäthän hakemukseen CV:n. Ethän lähetä liitteenä työ- tai opiskelutodistuksia.

Kirjoitathan s.postin otsikoksi ”Lasten ohjaaja Lohja”.

Lähettämällä hakemuksen hyväksyt tietojesi tallentamisen Lastenliiton henkilöstön rekrytoinnin rekisteriin.

Lisätietoja: Hanna Sares, puh. 045-104 1492

Hakemus ja CV lähetetään:

hanna.sares@lastenliitto.fi