Ilmoittautuminen Lapsen oikeuksien viikolle on auki!

27.5.2022

Ilmoittautuminen vuoden 2022 Lapsen oikeuksien viikolle on nyt käynnissä!

Lapsen oikeuksien viikkoon on kenen tahansa helppo lähteä mukaan! Lapsen oikeuksien viikolle voivat ilmoittautua koulut, varhaiskasvatuksen yksiköt sekä tapahtumien järjestäjät. Jokainen järjestö, kunta tai muu organisaatio voi myös edistää lasten oikeuksia ja niistä puhumista järjestämällä toimintaa Lapsen oikeuksien viikon aikana.

Vuoden 2022 Lapsen oikeuksien viikon teemana on lapsen oikeus turvallisuuteen. Viikko järjestetään 14.–20.11.2022. Kuka tahansa voi hyödyntää Lapsenoikeudet.fi-sivuston materiaaleja vapaasti.

Osallistuminen on ilmaista, etkä ilmoittautumisen myötä sitoudu mihinkään. Lähetämme ilmoittautuneille lisätietoja sähköisellä uutiskirjeellä. Lähetämme sen ryhmän uutiskirjeen, jonka ilmoittautumisen yhteydessä valitset (koulu, varhaiskasvatus tai tapahtumat ja muut).

Ilmoittautumalla tuet Lapsen oikeuksien viestintäverkoston toimintaa ja Lapsen oikeuksien viikon järjestämistä.

Ilmoittaudu Lapsen oikeuksien viikolle 2022 Lyytissä