Kerhotoiminnan tauko jatkuu 13.5.2020 asti

3.4.2020

Näin ollen kerhotoiminta on useimmissa kaupungeissa kokonaan ohi kevään osalta.

Suomen hallitus on päättänyt jatkaa koronaepidemiaan liittyviä poikkeustoimia 13.5.2020 asti. Seuraamme viranomaisten suosituksia, ja pidämme kerhotoimintamme tauolla ainakin kyseiseen päivämäärään saakka. Useimpien kaupunkien ja kerhojen kohdalla tämä tarkoittaa, että kerhoja ei järjestetä enää lainkaan tänä keväänä, sillä kerhotoiminta olisi jo päättynyt kyseiseen päivämäärään mennessä. Paikalliset yhdistykset tiedottavat oman alueensa kerhoihin osallistuneita tarkemmin lähiaikoina.

Olemme kuitenkin koonneet nettisivuillemme erilaisia vinkkejä etäpäivien iloksi. Tekemistä löytyy esimerkiksi askartelun, ruoanlaiton ja ulkoilun osalta! Vinkkisivun löydät täältä. Lisäksi ideoita löytyy Lastenliiton sosiaalisen median kanavista, ja erityisesti Youtubea kannattaa seurata! Linkin Youtube-kanavalle sekä muihin mielenkiintoisiin sivustoihin löydät myös vinkkisivulta. Vinkit päivittyvät useasti, joten kannattaa laittaa seurantaan!