Vastaa kyselyyn leiritoiminnan merkityksestä!

23.2.2022

Oletko ollut mukana Lastenliiton järjestämässä leiritoiminnassa? Onko leiritoiminnalla ollut suuri merkitys perheenne arjessa? Vaikuttaako leiritoiminta lapsen ja/tai huoltajien hyvinvointiin? Mistä syystä lapsi tulee leirille?

Kerro meille leiritoiminnan merkityksestä teidän perheessänne vastaamalla kyselyymme, ja osallistu samalla HopLop-lippujen arvontaan! Kyselyyn voi vastata myös jonkin toisen tahon järjestämään leiritoimintaan osallistuneet.

Kysely on osa Humanistiselle ammattikorkeakoululle tehtävää opinnäytetyötä, jonka tarkoituksena on selvittää leiritoiminnan merkitystä lasten ja perheiden elämässä. Lisäksi vastauksia käytetään Lastenliiton leiritoiminnan kehittämisessä. Vastaukset ovat täysin anonyymeja ja vastaaminen kestää vastauksen laajuudesta riippuen noin 5-10 minuuttia. Kysely ohjautuu automaattisesti vastauksen jälkeen erilliselle arvontalomakkeelle. Arvonta suoritetaan maalis-huhtikuussa 2022.

Kyselyyn pääsee tästä linkistä. Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista!