Kerhokirjeet

Kerhokirjeet, syksy 2022

Syvälahti, kokkikerho 7-10v

Kokkikerho on tuttuun tapaan Syvälahden koululla maanantaisin klo 16.30–18.00. Tässä alla on kerhon seuraavien viikkojen ohjelma (muutokset mahdollisia).

Muistattehan, että syyslomaviikolla kerhoa ei järjestetä. Myöskään itsenäisyyspäivän aattona ei ole kerhoa.

26.9. Pinaattiletut ja muusi

3.10. Korvapuustit

10.10. Nakkispagetti ja hedelmäsalaatti

17.10. Syysloma, ei kerhoa!

24.10. Halloween-keksejä

31.10. Pastasalaatti

7.11. Täytetyt croissantit

14.11. Tortillat

21.11. Toivekerta

28.11. Jauhelihakastike ja perunat

5.12. Itsenäisyyspäivän aatto, ei kerhoa!

12.12. Joulupiparit

Kerhon ohjaajan Vilman tavoittaa numerosta 044 270 5449.

Jos teillä on kerhosta tai Lastenliiton muusta toiminnasta kysyttävää, ottakaa ihmeessä yhteyttä.

Syvälahti, kokkikerho 10-13v

Kokkikerho on tuttuun tapaan Syvälahden koululla maanantaisin klo 18.30–20.00. Tässä alla on kerhon seuraavien viikkojen ohjelma (muutokset mahdollisia).

26.9. Pinaattiletut ja muusi

3.10. Korvapuustit

10.10. Nakkispagetti ja hedelmäsalaatti

17.10. Syysloma, ei kerhoa!

24.10. Halloween-keksejä

31.10. Pastasalaatti

7.11. Täytetyt croissantit

14.11. Tortillat

21.11. Toivekerta

28.11. Jauhelihakastike ja perunat

5.12. Itsenäisyyspäivän aatto, ei kerhoa!

12.12. Joulupiparit

Krookila, kokkikerho 7-12v

Kokkikerho on tuttuun tapaan Krookilan nuorisotalolla tiistaisin klo 16.30–18.00. Tässä alla on kerhon seuraavien viikkojen ohjelma (muutokset mahdollisia).

Muistattehan, että syyslomaviikolla kerhoa ei järjestetä. Myöskään itsenäisyyspäivänä ei ole kerhoa.

27.9. Pinaattiletut ja muusi

4.10. Korvapuustit

11.10. Nakkispagetti ja hedelmäsalaatti

18.10. Syysloma, ei kerhoa!

25.10. Halloween-keksejä

1.11. Pastasalaatti

8.11. Täytetyt croissantit

15.11. Tortillat

22.11. Toivekerta

29.11. Jauhelihakastike ja perunat

6.12. Itsenäisyyspäivä, ei kerhoa!

13.12. Joulupipareita

Kerhon ohjaajan Liinan tavoittaa numerosta 044 209 9555.

Krookila, taidekerho 7-12v

Taidekerho on tuttuun tapaan Krookilan nuorisotalolla tiistaisin klo 18.15–19.00. Tässä alla on kerhon seuraavien viikkojen ohjelma (muutokset mahdollisia).

27.9. Hamahelmet

4.10. Lehtieläimet

11.10. Piirtäminen

18.10. Syysloma, ei kerhoa!

25.10. Halloween askartelua

1.11. Toivekerta

8.11. Isänpäivä- ja muut kortit

15.11. Silkkimassa

22.11. Toivekerta

29.11. Joulukortit

6.12. Itsenäisyyspäivä, ei kerhoa!

13.12. Joulukoristeet

Kerhon ohjaajan Liinan tavoittaa numerosta 044 209 9555.

Vimma, taidekerho 7-12v

Taidekerho on tuttuun tapaan Vimmassa keskiviikkoisin klo 18.15–19.00. Tässä alla on kerhon seuraavien viikkojen ohjelma (muutokset mahdollisia).

Muistattehan, että syyslomaviikolla kerhoa ei järjestetä.

5.10. Hamahelmet

12.10. Piirtäminen

19.10. Syysloma, ei kerhoa!

26.10. Halloween askartelua

2.11. Toivekerta

9.11. Isänpäivä- ja muut kortit

16.11. Silkkimassa

23.11. Tarinapiirtäminen

30.11. Toivekerta

7.12. Joulukortit

14.12. Joulukoristeet

Kerhon ohjaajan Miisan tavoittaa numerosta 045 601 5569.

Syvälahti, 7-10v

Ensimmäinen kerhokerta on maanantaina 29.8. Kerhoaika on maanantaisin klo 16.30-18.00. Osoite on Syvälahden koulun kotitalousluokka, Vanha Kakskerrantie 8, 20900 Turku. Kerhon ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua.

Jokainen kerhokerta kestää 1,5 tuntia, ja kerhokertoja pyritään kevään aikana aikana pitämään noin 12-14.Syyslomaviikolla kerhoa ei järjestetä!

Kerhossa kannattaa olla aina ajoissa. Mikäli lasta ei saa päästää lähtemään yksin kotiin, vaan huoltajaa on aina odotettava hakijaksi, ilmoitathan siitä sähköpostitse! Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Pyrimme siihen, että kaikki kerholaiset ovat kerhon loppumisaikana eteisessä valmiina lähtöön, jotta poistuminen sujuu jouhevasti. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Kiinnitämme kerhossa erityistä huomiota hygieniaan ja siivoukseen. Käsiä pestään aina tullessa ja mennessä, ennen ruokailua, wc-käynnin jälkeen, siirtymätilanteissa, aivastamisen tai yskimisen jälkeen ja muuten tarvittaessa. Muistattehan, että sairasta lasta ei saa missään nimessä tuoda kerhoon! Toivomme myös, että mikäli kerholaisen omassa lähipiirissä on sairaustapauksia, pitäisitte lapsen siinä tapauksessa kotona. Mikäli lapsi oireilee kerhon aikana, huoltajalla on velvollisuus hakea lapsi välittömästi, joten huoltajien tulee olla tavoitettavissa puhelimitse kerhon aikana.

Kerhon ohjelma on suunniteltu osittain valmiiksi, ja alkupuolen ohjelma lukee alla (muutokset mahdollisia). Ensimmäisellä kerralla käytetään erityistä aikaa tutustumiseen, käydään läpi kerhon sääntöjä ja pohditaan yhdessä kerhon tulevaa ohjelmaa. Kerholaiselle kannattaa aina laittaa mukaan esiliina.

29.8. – Mokkapalat + säännöt, käytänteet ja tutustuminen

5.9– Nakkikeitto + sämpylät

12.9. – Makea ja suolainen piirakka

19.9 – Toivekerta!

Syvälahti, 10-13v

Ensimmäinen kerhokerta on maanantaina 29.8. Kerhoaika on maanantaisin klo 18.30-20.00. Osoite on Syvälahden koulun kotitalousluokka, Vanha Kakskerrantie 8, 20900 Turku. Kerhon ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua.

Jokainen kerhokerta kestää 1,5 tuntia, ja kerhokertoja pyritään kevään aikana aikana pitämään noin 12-14. Syyslomaviikolla kerhoa ei järjestetä!

Kerhossa kannattaa olla aina ajoissa. Mikäli lasta ei saa päästää lähtemään yksin kotiin, vaan huoltajaa on aina odotettava hakijaksi, ilmoitathan sähköpostitse! Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Pyrimme siihen, että kaikki kerholaiset ovat kerhon loppumisaikana eteisessä valmiina lähtöön, jotta poistuminen sujuu jouhevasti. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Kiinnitämme kerhossa erityistä huomiota hygieniaan ja siivoukseen. Käsiä pestään aina tullessa ja mennessä, ennen ruokailua, wc-käynnin jälkeen, siirtymätilanteissa, aivastamisen tai yskimisen jälkeen ja muuten tarvittaessa. Ohjaajat neuvovat lapsia tarkemmin kerhon alkaessa toimintatavoista. Muistattehan, että sairasta lasta ei saa missään nimessä tuoda kerhoon! Toivomme myös, että mikäli kerholaisen omassa lähipiirissä on sairaustapauksia, pitäisitte lapsen siinä tapauksessa kotona. Mikäli lapsi oireilee kerhon aikana, huoltajalla on velvollisuus hakea lapsi välittömästi, joten huoltajien tulee olla tavoitettavissa puhelimitse kerhon aikana.

29.8. – Mokkapalat + säännöt, käytänteet ja tutustuminen

5.9 – Nakkikeitto + sämpylät

12.9. – Makea ja suolainen piirakka

19.9 – Toivekerta!

Krookila, kokkikerho 7-12v

Olet ilmoittautunut Lastenliiton kokkikerhoon Raision Krookilaan, hienoa! Ensimmäinen kerhokerta on tiistaina 30.8. Raision Krookilassa! Kerhoaika on tiistaisin klo 16.30-18.00, ja Krookilan nuorisotalon osoite on Pujokuja 2. Kerho pidetään nuorisotilalla ja ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua.

Jokainen kerhokerta kestää 1,5 tuntia, ja kerhokertoja pyritään kevään aikana aikana pitämään noin 12-14. Syyslomaviikolla kerhoa ei järjestetä!

Kerhossa kannattaa olla aina ajoissa. Mikäli lasta ei saa päästää lähtemään yksin kotiin, vaan huoltajaa on aina odotettava hakijaksi, ilmoitathan sähköpostitse! Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Pyrimme siihen, että kaikki kerholaiset ovat kerhon loppumisaikana eteisessä valmiina lähtöön, jotta poistuminen sujuu jouhevasti. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

30.8. – Mokkapalat + säännöt, käytänteet ja tutustuminen

6.9. – Nakkikeitto + sämpylät

13.9. – Suolainen ja makea piirakka

20.9. – Toivekerta!

Krookila, taidekerho 7-12v

Olette ilmoittautuneet Lastenliiton taidekerhoon Raision Krookilaan, hienoa! Ensimmäinen kerhokerta pidetään tiistaina 30.8.2022 klo 18.15. Kerho pidetään Krookilan nuorisotilalla, Pujokuja 10, 21200 Raisio. Ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua. Kerhokertoja pyritään kevään aikana pitämään noin 12-14. Syyslomaviikolla kerhoa ei järjestetä!

Kerhoaika on aina tiistaisin klo 18.15-19.00 (45 min). Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Toivomme, että turhien kontaktien välttämiseksi tuotte ja noudatte kerholaiset ulko-ovelta silloin kun se on mahdollista. Pyrimme siihen, että kaikki kerholaiset ovat kerhon loppumisaikana eteisessä valmiina lähtöön, jotta poistuminen sujuu jouhevasti. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Kiinnitämme kerhossa erityistä huomiota hygieniaan ja siivoukseen. Käsiä pestään aina tullessa ja mennessä, wc-käynnin jälkeen, siirtymätilanteissa, aivastamisen tai yskimisen jälkeen ja muuten tarvittaessa. Ohjaajat neuvovat lapsia tarkemmin kerhon alkaessa toimintatavoista. Muistattehan, että sairasta lasta ei saa missään nimessä tuoda kerhoon! Toivomme myös, että mikäli kerholaisen omassa lähipiirissä on sairaustapauksia, pitäisitte lapsen siinä tapauksessa kotona. Mikäli lapsi oireilee kerhon aikana, huoltajalla on velvollisuus hakea lapsi välittömästi, joten huoltajien tulee olla tavoitettavissa puhelimitse kerhon aikana.

Kerhon ohjelma on suunniteltu osittain valmiiksi, ja alkupuolen ohjelma lukee alla (muutokset mahdollisia). Ensimmäisellä kerralla käytetään erityistä aikaa tutustumiseen, käydään läpi kerhon sääntöjä ja pohditaan yhdessä kerhon tulevaa ohjelmaa. Kerholaiselle kannattaa aina laittaa sellaiset vaatteet, jotka saavat likaantua. .

30.8. – Vesivärityöt + säännöt, käytänteet ja tutustuminen

6.9. – Unelmakartat

13.9. – Askartelu

20.9. – Toivekerta

Vimma, taidekerho 7-12v

Ensimmäinen kerhokerta pidetään keskiviikkona 7.9.2022 klo 18.15. Kerho pidetään Vimma-talon kerhotilassa, Aurakatu 16, 20100 Turku. Ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua.

Huomioithan että kerhon alkua on siirretty viikolla, ohjaaja haasteen vuoksi!

Kerhoaika on aina keskiviikkoisin klo 18.15-19.00 (45 min). Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Toivomme, että turhien kontaktien välttämiseksi tuotte ja noudatte kerholaiset ulko-ovelta silloin kun se on mahdollista. Pyrimme siihen, että kaikki kerholaiset ovat kerhon loppumisaikana eteisessä valmiina lähtöön, jotta poistuminen sujuu jouhevasti. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Kiinnitämme kerhossa erityistä huomiota hygieniaan ja siivoukseen. Käsiä pestään aina tullessa ja mennessä, wc-käynnin jälkeen, siirtymätilanteissa, aivastamisen tai yskimisen jälkeen ja muuten tarvittaessa. Välineiden jakamista vältetään (lapselle saa ottaa mukaan myös omat välineet, erityisesti kyniä, liiman ja sakset). Ohjaajat neuvovat lapsia tarkemmin kerhon alkaessa toimintatavoista. Muistattehan, että sairasta lasta ei saa missään nimessä tuoda kerhoon! Toivomme myös, että mikäli kerholaisen omassa lähipiirissä on sairaustapauksia, pitäisitte lapsen siinä tapauksessa kotona. Mikäli lapsi oireilee kerhon aikana, huoltajalla on velvollisuus hakea lapsi välittömästi, joten huoltajien tulee olla tavoitettavissa puhelimitse kerhon aikana. Mikäli lapsi on ollut sairaana tai mahdollisesti tartuttavana kerhossa, on toivottavaa, että lapsi testataan koronaviruksen varalta, jotta pystymme tiedottamaan kaikkia kerholaisia tilanteesta.

7.9 – Vesivärityöt + säännöt, käytänteet ja tutustuminen

14.9. – Unelmakartat