Kerhokirjeet 2024

KEVÄT 2024

Syvälahti, 7–10 v

Ensimmäinen kerhokerta on maanantaina 15.1. Kerhoaika on maanantaisin klo 17.00–18.30. Osoite on Syvälahden koulun kotitalousluokka, Vanha Kakskerrantie 8, 20900 Turku. Kerhon ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua.

Jokainen kerhokerta kestää 1,5 tuntia, ja kerhokertoja pyritään kevään aikana pitämään noin 12–14. Hiihtolomaviikolla (vk8) kerhoa ei järjestetä! Silloin voit kuitenkin osallistua Kamukameleontin Hiihtisleirille Turussa! Voit lukea lisää leiristä ja ilmoittautua mukaan:

Kerhossa kannattaa olla aina ajoissa. Mikäli lasta ei saa päästää lähtemään yksin kotiin, vaan huoltajaa on aina odotettava hakijaksi, ilmoitathan siitä sähköpostitse! Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Pyrimme siihen, että kaikki kerholaiset ovat kerhon loppumisaikana eteisessä valmiina lähtöön, jotta poistuminen sujuu jouhevasti. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Kiinnitämme kerhossa erityistä huomiota hygieniaan ja siivoukseen. Käsiä pestään aina tullessa ja mennessä, ennen ruokailua, wc-käynnin jälkeen, siirtymätilanteissa, aivastamisen tai yskimisen jälkeen ja muuten tarvittaessa. Mikäli lapsi oireilee kerhon aikana, huoltajalla on velvollisuus hakea lapsi välittömästi, joten huoltajien tulee olla tavoitettavissa puhelimitse kerhon aikana.

Kerhon ohjelma on alustavasti suunniteltu, mutta muutokset ovat mahdollisia. Kerhon suunnitelmaa tullaan myös muokkaamaan lapsilähtöisesti ja heidän toiveiden pohjalta. Ensimmäisellä kerralla käytetään erityistä aikaa tutustumiseen, käydään läpi kerhon sääntöjä ja pohditaan yhdessä kerhon tulevaa ohjelmaa. Kerholaiselle kannattaa aina laittaa mukaan esiliina.

Syvälahti, 10–13 v

Ensimmäinen kerhokerta on maanantaina 15.1. Kerhoaika on maanantaisin klo 18.30–20.00. Osoite on Syvälahden koulun kotitalousluokka, Vanha Kakskerrantie 8, 20900 Turku. Kerhon ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua.

Jokainen kerhokerta kestää 1,5 tuntia, ja kerhokertoja pyritään kevään aikana pitämään noin 12–14. Hiihtolomaviikolla (vk 8) kerhoa ei järjestetä! Silloin voit kuitenkin osallistua Kamukameleontin Hiihtisleirille Turussa! Voit lukea lisää leiristä ja ilmoittautua mukaan:

Kerhossa kannattaa olla aina ajoissa. Mikäli lasta ei saa päästää lähtemään yksin kotiin, vaan huoltajaa on aina odotettava hakijaksi, ilmoitathan sähköpostitse! Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Pyrimme siihen, että kaikki kerholaiset ovat kerhon loppumisaikana eteisessä valmiina lähtöön, jotta poistuminen sujuu jouhevasti. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Kiinnitämme kerhossa erityistä huomiota hygieniaan ja siivoukseen. Käsiä pestään aina tullessa ja mennessä, ennen ruokailua, wc-käynnin jälkeen, siirtymätilanteissa, aivastamisen tai yskimisen jälkeen ja muuten tarvittaessa. Ohjaajat neuvovat lapsia tarkemmin kerhon alkaessa toimintatavoista. Mikäli lapsi oireilee kerhon aikana, huoltajalla on velvollisuus hakea lapsi välittömästi, joten huoltajien tulee olla tavoitettavissa puhelimitse kerhon aikana.

Krookila, kokkikerho 7–12 v

Olet ilmoittautunut Lastenliiton kokkikerhoon Raision Krookilaan, hienoa! Ensimmäinen kerhokerta on maanantaina 15.1. Raision Krookilassa! Kerhoaika on tiistaisin klo 17:00–18.15, ja Krookilan nuorisotalon osoite on Pujokuja 2. Kerho pidetään nuorisotilalla ja ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua.

Jokainen kerhokerta kestää 1h 15min, ja kerhokertoja pyritään kevään aikana pitämään noin 12–14. Hiihtolomaviikolla (vk8) kerhoa ei järjestetä! Silloin voit kuitenkin osallistua Kamukameleontin Hiihtisleirille Turussa! Voit lukea lisää leiristä ja ilmoittautua mukaan:

Kerhossa kannattaa olla aina ajoissa. Mikäli lasta ei saa päästää lähtemään yksin kotiin, vaan huoltajaa on aina odotettava hakijaksi, ilmoitathan sähköpostitse! Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Kerhon ohjelma on alustavasti suunniteltu, mutta muutokset ovat mahdollisia. Suunnittelemme ja muokkaamme kerhotoimintaa kauden aikana lapsilähtöisesti. Ensimmäisellä kerralla käytetään erityistä aikaa tutustumiseen, käydään läpi kerhon sääntöjä ja pohditaan yhdessä kerhon tulevaa ohjelmaa. Kerholaiselle kannattaa aina laittaa mukaan esiliina.

Krookila, taidekerho 7–12 v

Olette ilmoittautuneet Lastenliiton taidekerhoon Raision Krookilaan, hienoa! Ensimmäinen kerhokerta pidetään maanantaina 15.1. klo 18.15-19.00. Kerho pidetään Krookilan nuorisotilalla, Pujokuja 10, 21200 Raisio. Ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua. Kerhokertoja pyritään kevään aikana pitämään noin 12–14. Hiihtolomaviikolla (vk 8) kerhoa ei järjestetä! Silloin voit kuitenkin osallistua Kamukameleontin Hiihtisleirille Turussa! Voit lukea lisää leiristä ja ilmoittautua mukaan:

Kerhoaika on aina maanantaisin klo 18.15–19.00 (45 min). Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Kiinnitämme kerhossa erityistä huomiota hygieniaan ja siivoukseen. Käsiä pestään aina tullessa ja mennessä, wc-käynnin jälkeen, siirtymätilanteissa, aivastamisen tai yskimisen jälkeen ja muuten tarvittaessa. Ohjaajat neuvovat lapsia tarkemmin kerhon alkaessa toimintatavoista. Mikäli lapsi oireilee kerhon aikana, huoltajalla on velvollisuus hakea lapsi välittömästi, joten huoltajien tulee olla tavoitettavissa puhelimitse kerhon aikana.

Kerhon ohjelma on alustavasti suunniteltu, mutta muutokset ovat mahdollisia. Suunnittelemme ja muokkaamme kerhotoimintaa kauden aikana lapsilähtöisesti.  Ensimmäisellä kerralla käytetään erityistä aikaa tutustumiseen, käydään läpi kerhon sääntöjä ja pohditaan yhdessä kerhon tulevaa ohjelmaa. Kerholaiselle kannattaa aina laittaa mukaan esiliina.

Vimma, taidekerho 7–12 v

Ensimmäinen kerhokerta pidetään keskiviikkona 17.1. klo 18.15. Kerho pidetään Vimma-talon kerhotilassa, Aurakatu 16, 20100 Turku. Ohjaaja tulee avaamaan oven ennen kerhon alkua. Kerhokertoja pyritään syksyn aikana pitämään noin 12–14. Hiihtolomaviikolla (vk8) kerhoa ei järjestetä! Silloin voit kuitenkin osallistua Kamukameleontin Hiihtisleirille Turussa! Voit lukea lisää leiristä ja ilmoittautua mukaan:

Kerhoaika on aina keskiviikkoisin klo 18.15–19.00 (45 min). Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Kerhon ohjelma on alustavasti suunniteltu, mutta muutokset ovat mahdollisia. Suunnittelemme ja muokkaamme kerhotoimintaa kauden aikana lapsilähtöisesti.  Ensimmäisellä kerralla käytetään erityistä aikaa tutustumiseen, käydään läpi kerhon sääntöjä ja pohditaan yhdessä kerhon tulevaa ohjelmaa. Kerholaiselle kannattaa aina laittaa sellaiset vaatteet, jotka saavat likaantua.

Martti, taidekerho 7–12 v

Osallistujamäärä on kovin vähäinen, mutta aloitamme toiveikkaina kerhon. Toivottavasti tekin voitte mainostaa läheisille ja tutuille taidekerhoa, että voisimme jatkaa sitä tulevan kevätkauden. Martin koululla järjestetään myös liikunnallinen Kamukerho 16:00-17:00. Useat kerholaiset käyvät monessa kerhossa, jos teiltäkin löytyisi intoa ilmoittautua myös tähän. Tätäkin kerhoa saa mainostaa, että saisimme toteutettua matalan kynnyksen edullista harrastamista mahdollisimman monelle. Kiitos! TÄSTÄ pääset ilmoittautumaan liikunnalliseen Kamu-kerhoon.

Ensimmäinen kerhokerta pidetään keskiviikkona 17.1. klo 17.00. Martin koulun liikuntasali, Hopeasepänkuja 2, 20810 TurkuKerho pidetään Ohjaaja tulee avaamaan ulko-oven ennen kerhon alkua. Kerhokertoja pyritään kevään aikana pitämään noin 12–14. Hiihtolomaviikolla (vk8) kerhoa ei järjestetä! Silloin voit kuitenkin osallistua Kamukameleontin Hiihtisleirille Turussa! Voit lukea lisää leiristä ja ilmoittautua mukaan:

Kerhoaika on aina keskiviikkoisin klo 17.00–18.00 (1h). Itse lähtevät lapset päästetään lähtemään tasan kerhon loppumisaikana. Jos kerholainen ei jollain kerralla pääse osallistumaan kerhoon, toivomme, että ilmoittaisitte asiasta esimerkiksi tekstiviestillä tai näin sähköpostitse.

Jos teillä on kerhosta tai Lastenliiton muusta toiminnasta kysyttävää, ottakaa ihmeessä yhteyttä.