Varsinais-Suomen, Turun ja Raision Lastenliittojen syyskokoukset 3.11.2021

20.10.2021

Varsinais-Suomen Lastenliitto ry:n, Turun Lastenliitto ry:n ja Raision Lastenliitto ry:n sääntömääräiset syyskokoukset pidetään keskiviikkona 3.11.2021 klo 18.00! Pidämme kaikkien yhdistysten kokoukset yhtenä kokouksena.

Syyskokouksen asialistaan kuuluvat sääntömääräiset asiat kuten talousarviot, toimintasuunnitelmat, jäsenmaksujen suuruudet sekä hallituksen jäsenten ja toiminnantarkastajan valinta.

Kokous järjestetään hybridinä, jolloin jäsenten osallistuminen tapahtuu Teams-sovelluksessa. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan, mutta ilmoittauduthan etukäteen sähköpostitse (varsinais-suomi@lastenliitto.fi) viimeistään 27.10.2021 mennessä. Ilmoittautumisen myötä lähetämme linkin ja tarvittavat materiaalit kokousta varten.

Tervetuloa!