Espoon Lastenliiton kiittää keväästä!

18.6.2020

Takana on erikoinen kevät. Maaliskuussa toiminta pysähtyi, kerhot päättyivät ja iltapäiväkerhoissa hiljeni. Kesää jäätiin odottamaan jännittynein mielin ja kuulostellen tilanteen etenemistä. Toukokuussa Lastenliiton Uudenmaan yhdistykset tekivät vaikeita päätöksiä ja kokonaistilanne huomioiden kesäkuun päiväleirit peruttiin. Kevään vaihtuessa kesäksi, olemme saaneet iloksemme huomata, että tilanne koronan suhteen on rauhoittumassa ja iltapäiväkerhotkin palailivat vielä hetkeksi toimintaansa ennen kesälomia. Tapaamiset iltapäiväkerhoilla olivat tunteikkaita pitkän karanteenin jälkeen.

Vaikka kesäkuun päiväleirit peruuntuivat niin kesälle on järjestetty mahdollisuuksien mukaan muuta mukavaa pientä toimintaa ja päiväleirejä on siirretty kesän loppuun. Lisätietoa kesän ja syksyn toiminnasta löydät tästä jäsenkirjeestä. Vielä ehtii hyvin ilmoittautua mukaan. Olemme myös Lastenliitolla päivittäneet koronatilanteen vuoksi ilmoittautumis- ja peruutussääntöjä ja otamme syksyn toimintaa suunnitellessamme huomioon mahdollisuuden tilanteen muuttumiseen syksyllä.

Lopuksi täytyy kiittää kaikkia teitä tästä keväästä. Kiitos hyvästä yhteistyöstä, keskusteluista, nauruista ja tuesta jota olemme saaneet kevään ja kesän aikana kokea. Tästä on hyvä jatkaa! Toimintaamme voi seurata somessa, jonne päivitämme kuvia kesän kursseilta, leireiltä ja miiteistä.

Espoon Lastenliiton toimisto on suljettuna 22.6.-27.7.2020. Elokuun leiri-ilmoittautumiset ovat auki 6.7.2020, mikäli elokuun päiväleirit peruuntuvat vähäisen osallistujamäärän vuoksi niin ilmoittautuneisiin ollaan vielä yhteydessä 6.7.2020.

Hyvää kesää!