Espoon Lastenliitto ry etsii nyt innostuneita ja idearikkaita ohjaajia mukaan toimintaansa.

7.9.2021

Innostuneet ja toimintaan sitoutuneet ohjaajat ovat kerhotoimintamme perusta ja haemme nyt joukkoomme uusia lasten vapaa-ajantoiminnan ohjaamisesta kiinnostuneita kerho-ohjaajia:

• Olemme mukana Harrastamisen Suomen mallissa, jonka päätavoitteena on lasten ja nuorten hyvinvoinnin lisääminen. Tarkoituksena on mahdollistaa jokaiselle lapselle ja nuorelle mieluisa ja maksuton harrastus koulupäivän yhteydessä. Kerhoryhmiä räätälöidään lasten toiveiden perusteella ja luvassa on monenlaista toimintaa aina velhoteemaisesta kerhosta valokuvaukseen, askarteluun, keppareihin ja kokkailuun. Pääasiassa toiminta on taidepainotteista, kivaa yhdessä tekemistä. Kerhotoimintaa järjestetään koulupäivien päätteeksi, eli ryhmien kokoontumisajat saattavat olla klo 12-16 välisellä ajalla.
  • Lisäksi haemme 7-12-vuotiaiden kepparikerhon ohjaajaa Mankkaalle keväälle 2022. Kerho pyörii jo nyt syyskaudella, joten ohjaajalla on mahdollisuus syksyn aikana käydä tutustumassa toimintaan tai halutessaan toimia kerhossa vapaaehtoisena "apuohjaajana". Ryhmä kokoontuu Mankkaan asukaspuistossa tiistaisin klo 17-18. Tässä ryhmässä sinulla ei tarvitse olla ennestään keppariosaamista, vaan tärkeää on, että olet innostava ohjaaja sekä innostunut oppimaan ja tekemään yhdessä lasten kanssa!

Lue lisää ja hae mukaan osoitteessa: https://www.lastenliitto.fi/rekry/avoimet-tyopaikat/kerho-ohjaaja-espoo/