Espoon Lastenliitto ry:n ja Matinkylä-Olarin Lastenliitto ry:n sääntömääräiset kevätkokoukset

12.8.2020

Espoon Lastenliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous

Espoon Lastenliiton kevätkokous järjestetään 26.8.2020 klo 18:00 Haukilahden monitoimitalolla. Kevätkokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä täydennetään hallitusta. Espoon Lastenliiton kokouksissa on viisitoista vuotta täyttäneillä varsinaisilla jäsenillä yksi ääni. Äänivalta kokouksessa on vain jäsenmaksunsa maksaneilla varsinaisilla jäsenillä.

Etsimme tällä hetkellä hallitukseemme lisää jäseniä. Mikäli olet kiinnostunut järjestämään toimintaa lapsille ja nuorille Espoossa ja haluat mukaan hyvään porukkaan niin tervetuloa mukaan! Jos haluat tietää lisää luottamushenkilötoiminnasta niin otathan rohkeasti yhteyttä Elina Wiléniin joko sähköpostilla elina.wilen@lastenliitto.fi tai puh. 0400 166 229.

Espoon Lastenliitto ry:n kevätkokouksen jälkeen järjestetään Matinkylä-Olarin Lastenliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous. Sääntömääräisten asioiden lisäksi kokouksessa pyritään täydentämään hallitusta.

Tervetuloa kokouksiin!