Haemme yhteistyökumppaneita kesän leiritoimintaan!

8.11.2018

Onko yrityksesi tai yhdistyksesi kiinnostunut tekemään töitä lasten ikimuistoisten kesäleiripäivien eteen? Loistavaa, sillä me haemme nyt yhteistyökumppaneita kesän 2019 päiväleireille.

Olemme Espoon alueella toimiva voittoa tavoittelematon lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö. Tuemme turvallista lapsuutta ja onnellista vanhemmuutta ja haluamme omalta osaltamme kasvattaa ihmistaimista rehellisiä, tasapainoisia ja hassuttelevia yksilöitä. Järjestämme monipuolista toimintaa lapsille, varhaisnuorille ja lapsiperheille kerhojen, leirien, tapahtumien ja koulutusten muodossa. Yhdistyksemme pohjaa kolmelle arvolle; erilaisuuden hyväksyminen, vastuuntuntoisuus ja oman elämän hallinta.

Kaikki toimintamme on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, joka ei ole tavoitekeskeistä, vaan siinä korostuu leikkimielisyys, yhdessäolo ja tekemisen ilo. Pyrimme lasten sosiaalisten taitojen ja ryhmätyötaitojen kehittämiseen sekä siihen että jokainen lapsi saa onnistumisen kokemuksia. Kun harrastaminen tarjoaa myönteisiä elämyksiä, ilo harrastamiseen säilyy. Mukaan voi tulla taitotasosta riippumatta, sillä tärkeintä on halu harrastaa sekä päästä kokeilemaan ja nauttimaan tekemisen riemusta.

Kesäkuussa järjestämme huolettoman letkeitä päiväleirejä koululaisille. Jokaisella leirillä on oma teemansa jonka ympärille leiri rakentuu, mutta jokaisella viikolla nautitaan lomasta, pidetään hauskaa sekä taiteillaan, leikitään ja liikutaan monipuolisesti. Osa teemoista vaihtelee vuosittain, mutta mukana on myös vanhoja tuttuja vanhoja suosikkeja. Menneinä vuosina teemojamme ovat olleet mm. Kepparitallin kesäpäivä (keppihevosleiri), Pähkähullun professorin tiedepaja (tiedeleiri), Minä ja karvakorvani (koiraleiri, tehty yhteistyössä Helsingin seudun kennelpiirin kanssa), Pelastakaa avaruusolento Alvar! (avaruusteemainen leiri, planetaariovierailu tehty yhteistyössä Tähtitieteellinen yhdistys Ursa ry.n kanssa) sekä Merenneitoteemaiset leirit (tehty yhteistyössä Merenneito Riian kanssa). Teemojen suunnittelussa vain taivas on rajana!

Yhteistyö voi olla koko leiriviikon kestävää tai muutaman tunnin ohjaustuokio. Leireiltä voidaan tehdä myös vierailuja tai voimme sopia esimerkiksi tarvikelahjoitusten vastaanotosta. Mikäli sinulle nousee yhteistyöidea, ota rohkeasti yhteyttä osoitteeseen jenni.voutilainen@lastenliitto.fi ja kehitellään espoolaisille lapsille #kivaayhdessä!

HUOM! Kesäleiriohjaajien haku käynnistyy helmi-maaliskuun aikana.