Kesäleirit ovat pian täällä!

21.3.2017

Espoon Lastenliiton kesäleireillä on tarjolla taas paljon kaikenlaista hauskaa puuhaa!

"Itse herra Hupimestari, Nauru-saaren päähekottelija, on huolissaan, sillä hänen aina ennen niin nauravaiset alamaisensa ovat kadottaneet elämäniloisen asenteensa. Mihin ovat hävinneet hervoton hohotus ja katkeamaton kikatus? Tule mukaan etsimään ilopillerin reseptiä ja löytämään mystisesti kadonnut nauru."

Ensi kesänä ei ole mökötyksellä jalansijaa, kun Espoon Lastenliiton päiväleireillä päästään muunmuassa Nauru-saaren päähekottelija matkaan, kesäkokkien herkkuhetkien pariin sekä supersankarikokelaiden koulutusviikolle. Eikä unohdeta tietenkään vanhoja tuttujakaan, sillä myös Pähkähullu professori ja Keppareiden kesäpäivät ovat entistä ehompana mukana ohjelmistossa.

Leiriviikkoja on tarjolla yhteensä 34 kesäkuun aikana ja toimintaa löytyy ympäri Espoota, eli tule tutustumaan tarkemmin oman alueesi leireihin nettisivuillamme osoitteessa www.lastenliitto.fi/yhdistykset/espoo/leirit/