Hae mukaan Sinustako ohjaaja? -koulutukseen

26.2.2018

Sinustako ohjaaja? -koulutus on taas täällä!

Hae mukaan Kansallisen Lastenliiton pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan yhdistysten ohjaajakoulutukseen. Koulutuspaikkana Kansakoulukuja 3 A, Helsinki.
Koulutus on suunnattu 15-20 -vuotiaille nuorille joita kiinnostaa lasten kanssa toimiminen, ohjaaminen, itsensä haastaminen sekä uusien elämysten tuottaminen!

Koulutuksesta saat valmiudet toimia Kansallisen Lastenliiton yhdistyksissä apuohjaajana kesäleireillä, harrastekerhoissa ja tapahtumissa sekä todistuksen, jolla voit hakea työtä ohjaajana niin Lastenliitolta kuin muilta toiminnan järjestäjiltä.

Täytä hakulomake ja hae mukaan koulutukseen. Voit halutessasi täydentää hakemustasi videolla ja lähettää sen whatsappin kautta numeroon 050 563 0526.

Koulutus on ilmainen. Osallistujan on mahdollista hakea Lastenliitolta avustusta koulutuksen matkakuluihin.

Ilmoittautumiset koulutukseen TÄÄLLÄ