Piirustuskilpailu: Paras kesämuistoni

18.3.2021

Osallistu ja voita hauska toimintaviikko kesäleirillä Espoossa!

Espoon Lastenliitto ry käynnistää 7-13-vuotiaille suunnatun piirustuskilpailun, jossa päästään muistelemaan mennyttä kesää ja haaveilemaan tulevasta.

Kilpailun voittajatyö toimii vuoden 2021 leirien teemakuvana. Voittajatyön tekijä saa itselleen hauskan toimintaviikon Lastenliiton kesäleireillä Espoossa. Lisäksi kaikkien osallistujien kesken arvotaan Fiskarsin askartelutuotepaketti.

Kilpailutyöt arvioi Espoon Lastenliiton taideraati. Raati arvioi työt nimettöminä, mutta huomioi kilpailun parhaimmistoa valitessaan eri-ikäisten tekijöiden taitotason, joten jokaisella on mahdollisuus menestyä. Voit osallistua kilpailuun, vaikka olisit jo ilmoittautunut mukaan leirille.

Osallistumalla kilpailuun annat luvan julkaista kuvan työstä Lastenliiton viestinnässä, esimerkiksi somekanavissa. Julkaistuista töistä ei makseta erillistä palkkiota.

Näin osallistut:

• Kilpailutyön toteutustapa on vapaa.
  • Kilpailutyön aiheena on ”Paras kesämuistoni”.
  • Ota työstä valokuva ja lähetä se sähköpostin liitteenä osoitteeseen espoo@lastenliitto.fi, otsikolla Paras kesämuistoni.
  • Kilpailutyön tulee olla perillä mennessä 1.4. mennessä.
  • Kerro sähköpostissa tekijän nimi, kotiosoite, puhelinnumero, ikä ja sähköpostiosoite (oma tai huoltajan).
  • Kerro myös työn nimi sekä työn tekniikka (esim. tussipiirros).