NAANTALI, Kesäinen seikkailu -yöleiri, 8-12-vuotiaat 2024

Varsinais-Suomen Lastenliiton yöleiri Naantalin Rymättylässä!

Nyt on aika lähteä seikkailemaan kesäiseen Naantaliin!

Varsinais-Suomen Lastenliitto järjestää hurjan hauskan yöleirin Naantalissa Vienolan leirintäalueella. Alakouluikäisille suunnattu yöleiri pidetään juhannusviikolla 17.-20.6.2024. Leirillä pääset uimaan, saunomaan, pelailemaa ulkona ja nauttimaan kesäisestä Naantalin saaristosta. Myös leiriläisten omat toiveet otetaan leirin suunnittelussa huomioon.

Leiri on avoin kaikille n. 8-12-vuotiaille lapsille. Hinta sisältää majoituksen, ruoat, kaikki leirimateriaalit sekä vakuutuksen. Majoituspaikkoja on 16 kappaletta. Muistathan ilmoittaa lapsen mahdollisen erikoisruokavalion ilmoittautumisen yhteydessä.

Mukaan tulet tarvitsemaan omat nukkumistarvikkeet (peitto/tyyny/lakanat/mahdollinen patjasuojus), peseytymis- ja hygieniatarvikkeet, vaihtovaatteita (huom. säänmukaiset varusteet), uimavarusteet, aurinkorasvan, juomapullon sekä muita mahdollisesti tarvittavia välineitä (lääkkeet, kamera, hyttyssuihke, mahdollisesti omia eväitä).  Leiristä tullaan lähettämään tarkempi infokirje sähköpostitse myöhemmin (seuraathan myös roskapostikansiota)!

Aika: Alkaa maanantaina 17.6.2024 klo 14.00 ja päättyy 20.6.2024 klo 13.00. Saapuminen paikalle itse.
Paikka: Vienolan nuorisoleirialue (Peltolantie 211, 21140 Naantali). Portista ajetaan sisään.
Hinta: 195€ (hinta sisältää majoituksen, ruoat, ohjelman/materiaalit ja vakuutuksen).

Tutustuthan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin.

Huomioithan, että leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (mahdollisuus myös laskuun)Lomakkeen täytön jälkeen sivusto siirtyy maksusivulle (paitsi jos valitsit laskun), mikä saattaa kestää pienen hetken. Mikäli ilmoittautumisen kanssa ilmenee ongelmia etkä saa vahvistusviestiä, ota yhteys toiminnanohjaaja (varsinais-suomi@lastenliitto.fi).

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot