TURKU, Sporttileiri, 7-12-vuotiaat 2024

Turun Lastenliiton perinteinen sporttileiri jälleen kesäloman alussa!

Tule tutustumaan liikunnan iloihin alakouluikäisten sporttisella päiväleirillä! Leirillä kokeilemme eri liikuntalajeja sekä pelaamme ja leikimme yhdessä Kupittaan ympäristössä. Leiriohjaajamme tutustuttavat leiriläisiä urheilun vauhdikkaaseen maailmaan, tietysti hauskaa pitäen ja hyvällä fiiliksellä. Leiriemme tavoitteena on tarjota lapsille positiivisia kokemuksia ryhmäliikunnasta ja -peleistä, sekä tutustuttaa leiriläisiä liikunnan ja aktiivisen elämäntavan iloihin.

Leiri järjestetään 3.-7.6.2024 päivittäin klo 10.00-15.00, ohjaajat ovat paikalla klo 9.00-16.00. Leiri aloitetaan aamuisin Kupittaalta Riennon tiloista, josta siirrytään viereiseen puistoon leiriohjelman pariin.

Leiri on avoin kaikille n. 7-12 -vuotiaille lapsille, ja siihen kuuluu päivittäinen lounas. Muistathan siis ilmoittaa lapsen mahdollisen erikoisruokavalion ilmoittautumisen yhteydessä. Tarkempi leirikirje lähetetään sähköpostitse viimeistään viikkoa ennen leirin alkua (seuraathan myös roskapostikansiota)!

Aika: 3.-7.6.2024 päivittäin klo 10:00-15:00 (Huom! ovet ovat auki päivittäin klo 9-16.)
Paikka: Uudenmaankatu 16, 20500 Turku. (Riennon tilat) Liikumme ensisijaisesti ulkona läheisissä puistoissa.
Hinta: 95€ (hinta sisältää lounaan, ohjelman, materiaalit sekä vakuutuksen)

Tutustuthan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin.

Huomioithan, että leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (mahdollisuus myös laskuun)Lomakkeen täytön jälkeen sivusto siirtyy maksusivulle (paitsi jos valitsit laskun), mikä saattaa kestää pienen hetken. Mikäli ilmoittautumisen kanssa ilmenee ongelmia etkä saa vahvistusviestiä, ota yhteys toiminnanohjaajaan (varsinais-suomi@lastenliitto.fi).

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot