TURKU, Velhokoulu -kesäleiri, 7-12-vuotiaat 2024

Turun Lastenliiton uusi taianomainen kesäleiri kesäkuussa!

Hokkus pokkus, abrakadara! Taikasauvat esiin ja taikajuomapullot valmiiksi, sillä velhokoulu saapuu Turkuun. 24.-28.6.2024 järjestettävällä päiväleirillä syvennytään taikuuden saloihin muun muassa loitsujen opettelun, taikajuomien keittämisen ja taruihin tutustumisen muodossa. Leiriviikolla pääset velhokoulun oppeihin keskellä kesälomaa! Leiriläisten toiveet otetaan leirin suunnittelussa huomioon. Leiriohjelma pyritään järjestämään pääasiassa ulkona. Liikkuminen tapahtuu lähinnä jalan tai pyörällä, mahdollisesti myös autokyydillä.

Leiriemme tavoitteena on tarjota mahdollisuuksia mukavaan yhdessäoloon, leikkimiseen ja hauskanpitoon.

Leiri on avoin kaikille n. 7-12-vuotiaille lapsille. Osallistumismaksu sisältää päivittäisen lounaan, materiaalit, vakuutuksen ja muut mahdolliset (esimerkiksi liikkumisesta aiheutuvat) kulut. Muistathan ilmoittaa lapsen mahdollisen erikoisruokavalion ilmoittautumisen yhteydessä. Tarkempi leirikirje lähetetään sähköpostitse noin viikkoa ennen leirin alkua (seuraathan myös roskapostikansiota)!

Aika: 24.-28.6.2024 päivittäin klo 10.00-15.00 (Huom! ovet ovat auki päivittäin klo 9-16)
Paikka: Uudenmaankatu 16, 20500 Turku (Riennon tilat). Säästä riippuen vietämme suurimman osan ajasta ulkona.
Hinta: 95€ (hinta sisältää lounaan, ohjelman, materiaalit ja vakuutuksen)

Tutustuthan ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin.

Huomioithan, että leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä (mahdollisuus myös laskuun)Lomakkeen täytön jälkeen sivusto siirtyy maksusivulle (paitsi jos valitsit laskun), mikä saattaa kestää pienen hetken. Mikäli ilmoittautumisen kanssa ilmenee ongelmia etkä saa vahvistusviestiä, ota yhteys toiminnanohjaajaan (varsinais-suomi@lastenliitto.fi).

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot