Espoon kesäleirien leirikirje

1.6.2021

Leiriläisten huoltajille on lähetetty 28.5. muistutusviestiä leirikirjeestä. Kannattaa siis käydä kurkkaamassa omaan sähköpostiin ja sen roskapostikansioihin.

Heippa Espoon Lastenliiton kesäleireille tulevien lasten huoltajat!
Kesäleiritoiminta lähestyy ja luvassa on jälleen touhukas leirikesä täynnä tekemistä, toimintaa ja kavereita. Meillä onkin ollut kova ikävä leiritoimintaa ja toivottavasti teillä ollaan yhtä innoissaan tulevasta kesästä kuin meidän leiritiimissä.

Leirikirjeet on nyt päivitetty ja ne löytyvät osoitteesta https://www.lastenliitto.fi/espoo/leirit/leirikirje/. Ilmoittautumisen jälkeen sinulle on tullut sähköpostiin automaattinen vahvistusviesti josta löydät tarkemmin oman leiriviikkosi aikataulun. Mikäli et löydä viestiä ja mietit mille leirille olit ilmoittautunut, ole yhteydessä toimistolle jenni.voutilainen@lastenliitto.fi, niin tarkastetaan asia.

Leirikirjeistä löytyvät ne tärkeimmät ohjeistukset, jotka huoltajien tulisi ottaa huomioon ennen toiminnan alkua. Osalle leireistä on lapsille omat pienet leiritervehdykset, mutta koska toiminnassamme oleellista on, että lapset pääsevät itse vaikuttamaan toiminnan sisältöön, valmiita toimintasuunnitelmia ei jaeta. Kaikilla leireillä keskitytään teemasta riippumatta hauskaan yhdessä tekemiseen kavereiden ja ohjaajien kanssa sekä nautitaan kesästä ja lomasta.

Leiripaikan puhelinnumero kannattaa tallentaa itselleen, sillä leirin aikana lapsiin liittyvistä asioista, kuten toiveista ja poissaoloista kannattaa olla suoraan yhteydessä oman leirin ohjaajiin.

Toivotamme kaikille leiriläisille mitä hauskinta kesän aikaa!
Terveisin koko Espoon Lastenliiton leiritiimi