ESPOO, Haukilahti - Kepparikerho 7-12v

Espoon Lastenliiton kepparikerho 7-12-vuotiaille Haukilahden monitoimitalolla maanantaisin 25.1- 3.5. kello 19.00- 20.00.

Kerho keppihevosille ja heidän omistajilleen. Kerhossa on luvassa paljon keppariaiheista toimintaa kuten varusteiden askartelua, maastolenkkejä, keppareiden sukuselvitystä, leikkejä ja taidetoimintaa. Kerho on suunnattu erityisesti aloitteleville keppariharrastajille. Tarkemmat toimintasuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti yhdessä lasten kanssa heidän mielenkiintonsa mukaisesti. Talli toivottaa innokkaat heppahullut tervetulleiksi!

HUOM! Mikäli kerho kiinnostaa, mutta olet jo yläkouluiässä, kannattaa rohkeasti olla yhteydessä toimistoon.

Kerhoaika ja -paikka:
Haukilahden monitoimitalo, Toppelunditie 13
Maanantaisin 25.1- 3.5. kello 19.00- 20.00. HUOM! Toimintaa ei järjestetä koulujen loma-aikoina eikä arkipyhinä (esim. vappu, pääsiäinen, itsenäisyyspäivä).

Hinta:
50€/ kevätkausi. Hintaan sisältyy ohjattu kerhotoiminta, tarvikkeet sekä lasten vakuutukset

Ohjaaja:
Honne Syväniemi

Muuta huomioitavaa:

• Voit tulla mukaan oman kepparisi kanssa, mutta kepparin puuttuminenkaan ei ole este.
  • Tunneille kannattaa varustautua vaatteilla joissa eivät taiteilun ja leikin jäljet haittaa. Tarkemmat ohjeet ja toimintasuunnitelmat saat omalta kerho-ohjaajaltasi ensimmäisellä kerhokerralla.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTA HUOMIOON:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun.
  • Saat ilmoittautumisesta aina automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi. Mikäli et löydä viestiä, ota yhteyttä toimistoon.
  • Olethan lukenut kerhoinfon tästä linkistä ja korona-ohjeet tästä linkistä.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut avautuvat uuteen ikkunaan.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ja maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteeseen. Kiitos!
Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi, lapsi tullaan noutamaan
KylläEi
Olen jo jäsenEn halua liittyä jäseneksiKyllä, nuorisojäseneksi (0-29v) 0 euroaKyllä, aikuisjäseneksi (yli 29-vuotias) 20 euroa +20,00 €
Kyllä
Kyllä, haluan lisätietoa vapaaehtoistoiminnastaEi kiitos
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
KylläEi

Maksajan tiedot