ESPOO, Haukilahti - Taidekerho 7-10v

Espoon Lastenliiton taidekerho 7-10- vuotiaille Haukilahden monitoimitalolla tiistaisin 26.1.-4.5.2021 kello 18.00-19.00

Leikki, kokeileminen ja mielikuvitus ovat oleellinen osa taiteen syntyä. Näitä tapoja hyödynnetään myös taidekerhossa, jossa tutustutaan monipuolisesti erilaisiin helppoihin tapoihin tehdä taidetta. Ryhmässä askarrellaan, maalaillaan, suunnitellaan sekä yhdistellään erilaisia materiaaleja, myös kierrätys- ja luonnonmateriaaleja.

Kerhon ohjaaja neuvoo materiaalien käytössä ja opettaa erilaisia tekniikoita, mutta lapset ovat taiteilijoita. Ohjaaja auttaa löytämään kunkin lapsen oman tyylin tehdä ja kannustaa uskomaan omaan kädenjälkeen.

Ohjaussuunnitelmat räätälöidään ryhmäkohtaisesti ja ryhmän kanssa keskustellen.  Mukaan ovat tervetulleita kaikki taiteen tekemisestä kiinnostuneet, erityisosaamista ei vaadita.

Kerhoaika ja -paikka:
Haukilahden monitoimitalo, Toppelunditie 13
Tiistaisin 26.1.-4.5.2021 kello 18.00-19.00 HUOM! Toimintaa ei järjestetä koulujen loma-aikoina eikä arkipyhinä (esim. vappu, pääsiäinen, itsenäisyyspäivä).

Hinta:
50€/ kevätkausi. Hintaan sisältyy ohjattu kerhotoiminta, tarvikkeet sekä lasten vakuutukset

Ohjaaja:
Anna Vikström

Muuta huomioitavaa:
Tunneille kannattaa varustautua vaatteilla joissa eivät taiteilun ja leikin jäljet haittaa. Tarkemmat ohjeet ja toimintasuunnitelmat saat omalta kerho-ohjaajaltasi ensimmäisellä kerhokerralla.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTA HUOMIOON:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun.
  • Saat ilmoittautumisesta aina automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi. Mikäli et löydä viestiä, ota yhteyttä toimistoon.
  • Olethan lukenut kerhoinfon tästä linkistä ja korona-ohjeet tästä linkistä.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut avautuvat uuteen ikkunaan.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ja maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteeseen. Kiitos!
Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi, lapsi tullaan noutamaan
KylläEi
Olen jo jäsenEn halua liittyä jäseneksiKyllä, nuorisojäseneksi (0-29v) 0 euroaKyllä, aikuisjäseneksi (yli 29-vuotias) 20 euroa +20,00 €
Kyllä
Kyllä, haluan lisätietoa vapaaehtoistoiminnastaEi kiitos
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
KylläEi

Maksajan tiedot