JYVÄSKYLÄ, Kokkikerho Halssilan Ilvespuistossa

Kokkikerho Halssilan Ilvespuistossa

Tervetuloa kokkikerhoon!

Kokkikerho on tarkoitettu kaikille 7-12-vuotiaille lapsille. Kerhossa kokkaamme niin suolaisia ruoka-annoksia kuin makeita leivoksiakin. Lapset pääsevät maistelemaan eksoottisia makuja maailmalta, tutustumaan Suomen perinneruokiin sekä suunnittelemaan ja koristelemaan kakkuja ja leivoksia. Tutustumme myös kasvis- ja vegaanivaihtoehtoihin. Kerhossa et tarvitse aiempaa kokemusta, ainoastaan kiinnostusta päästä valmistamaan ja maistamaan kaikenlaisia kokkailuja! Aloitamme kerhon tekemällä vohveleita makeilla täytteillä.

Ruoan valmistuessa pelailemme ja leikimme sekä sisällä että ulkona, varaathan siis myös aina liikkumiseen sopivat vaatteet.

Missä: Halssilan Ilvespuistossa

Milloin: Torstaisiin klo 17-19. Ensimmäisen kerran kokoonnumme to 30.8.2018

Lämpimästi tervetuloa!

Muuta huomioitavaa: Tutustu Lastenliiton ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Vapaapaikka kerhossa: Jos teidän lapsenne haluaa osallistua kerhoon, mutta teillä on taloudessa haasteita, voitte hakea etukäteen vapaamuotoisella hakemuksella vapaapaikkaa. Lähetä hakemus sähköpostilla osoitteeseen jarvisuomi@lastenliitto.fi. Hallitus käsittelee hakemukset kokouksessaan.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

30.8.2018 – 13.12.2018

Halssilan Ilvespuisto