MUURAME, Kinkomaan koulu Kokkikerho 4.-6. luokkalaisille

Järvi-Suomen Lastenliitto on mukana Mun juttu Muuramessa -hankkeessa, jonka tarkoituksena on järjestää lapsille maksutonta harrastustoimintaa Muuramen kouluissa. Kerhotoiminta on perheille maksutonta ja kerhonohjaajina toimivat Lastenliiton ohjaajat.

Kokemuksesta tiedämme, että kokkikerho on suosittu kerho. Siksi kokkikerhojen osallistujien määrä rajoitetaan 8-10 lapseen. Jos lapsia ilmoittautuu enemmän kuin 10, järjestetään eriläiset ryhmät, niin että kaikki lapset voivat osallistua. Maksimissaan järjestetään 4 kerhoa lukuvuoden aikana, kaksi kerhoa syksyllä ja kaksi kerhoa keväällä. Osallistumispaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksen mukaan.

Kerhossa kokkaillaan ja valmistetaan yhdessä erilaisia herkullisia ruokia, välipaloja ja jälkiruokia. Lisäksi pelaillaan ja leikitään hauskoja pelejä yhdessä.

Ohjaaja: Alisa Hirvonen

Paikka: Seurakunnan tila.

To klo 14:45-15:45 8.9.Alkaen

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

8.9.2022 – 22.12.2022

Kinkomaan koulu