Perhejooga Mäki-Matin perhepuistossa keväällä 2019

Ryhmässä harjoitellaan liikkeen, hengityksen ja äänen avulla tietoisuustaitoja, jotka parantavat keskittymistä, rauhoittumista ja itsetuntemusta. Jooga tarjoaa mahdollisuuden perheenjäsenille kohdata toisensa arjesta poikkeavalla tavalla, kun perheenjäsenet heittäytyvät yhdessä leijoniksi tai tekevät rauhoittavan kosketusharjoituksen. Näin perheenjäsenten keskinäinen vuorovaikutus ja yhteenkuuluvuuden tunne vahvistuvat. Jooga on leikinomaista, tunneilla kulkee mukana mm. satuja, eläinleikkejä ja erilaisten äänien päästelyä.

Jooga pidetään Mäki-Matin perhepuiston kerhotilassa, punaisessa rakennuksessa. Aloitamme matoilta klo 17.15 mutta voit saapua paikalle klo 17, jotta sinulla on aikaa vaihtaa vaatteet rauhassa ja voimme aloittaa kiireettömässä ilmapiirissä. Jooga on kestoltaan 1h. Mukaan tarvitset jooga-/jumppamaton ja juomapullon.

Kerhonohjaaja toimii Henna Korpi.

Kerhojen aikataulu:

Viikonpäivä vaihtelee hieman eri viikoilla:

Helmikuussa: 13.2. ke, 19.2 ti, 27.2. ke

Maaliskuussa: 5.3. ti , 15.3. pe , 27.3 ke

Huhtikuusa: 2.4 ti, 10.4. ke, 16.4. ti , 24.4. ke , 30.4. ti

Ja viimeisen kerhokertaa pidetään 8.5 ke

Ilmoittautuminen ohjeet:

Ilmoittaakaa ensiksi 1 lapsi, lomakke kysy tietoa vanhemmista ja muista osallistuvista lapsista lasten nimet ja heidän ikänsä. Ryhmä mahtuu noin 15 hlöt ja yritämme antaa tilaa noin 4-5 perheettä jos on mahdollista.

Tervetuloa mukaan!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

19.2.2019 – 8.5.2019

Mäki-Matin perhepuisto