ESPOO, Westend - Taidetreffit 10-13v

Espoon Lastenliiton päiväleiri Westendinpuiston koululla 7.-11.6.2021 klo 10.00-15.00

Tällä taideleirillä päästämme luovuuden valloilleen ja teemme taidetta monin erilaisin menetelmin. Ryhmässä askarrellaan, maalaillaan, suunnitellaan sekä yhdistellään erilaisia materiaaleja, myös kierrätys- ja luonnonmateriaaleja. Lisäksi leirillä kokeillaan nykytaiteen eri muotoja. Nykytaiteen kirjo on laaja ja se poikkeaa perinteisistä kuvataiteen tekniikoista (maalaus, kuvanveisto, grafiikka ja piirustus). Tehtävien teossa saatetaan käyttää hyödyksi omia puhelimia. Jokaisena kurssipäivänä työskentelemme eri tekniikan parissa, sisällä ja ulkona.

Kurssilla valmistuvista töistä koostetaan pienimuotoinen verkkogalleria (esim. Instagram-tili) ja viimeisenä päivänä pidetään taideteosten loppukatselmus. Tavoitteena on laajentaa käsitystä taiteesta, rohkaista itseilmaisuun ja luoda positiivisia kokemuksia taiteen parissa.

Kenelle:
Leiri on tarkoitettu kaikille taidetoiminnasta kiinnostuneille 10-13 -vuotiaille.

Hintaan sisältyy:
Ohjaajan vetämä hauska ohjelma materiaaleineen sekä lounas ja leiriläisen vakuutus.

Leirivanhemmat infopaketti:
Jotta leiritoiminta olisi mahdollisimman sujuva, tutustuthan leirivanhemman infopakettiin ennen ilmoittautumista. Täältä löydät vastaukset useimmin esitettyihin kysymyksiin sekä lisätietoja leiritoiminnastamme.

Ilmoittautumisesta:

• Leiri maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun. Mikäli sivu ei ilmoittautumisen jälkeen ohjaudu maksuvaiheeseen, ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi.
  • Saat ilmoittautumisesta automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Viestistä löydät leirisi tiedot sekä linkin kurssikirjeeseen. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi.
  • Peruutus- ja ongelmatilanteissa tulee ottaa välittömästi yhteyttä järjestökoordinaattoriin.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut avautuvat uuteen ikkunaan.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ja maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteeseen. Kiitos!
Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
Olen jo jäsenEn halua liittyä jäseneksiKyllä, nuorisojäseneksi (0-29v) 0 euroaKyllä, aikuisjäseneksi (yli 29-vuotias) 20 euroa +20,00 €
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
+ Lisää uusi osallistuja

Maksajan tiedot