ESPOO, Kauklahti - Temppujumppa 5-6v

Espoon Lastenliiton Temppujumppa 5-6-vuotiaille Kauklahden nuorisotilalla maanantaisin 25.1.- 3.5. kello 18.00- 19.00.

5-6-vuotiaiden Temppujumpassa harjoitellaan perusliikuntataitoja ja oman kehon hahmottamista pyörien, hyppien, juosten ja tasapainoillen. Ryhmissä harjoitellaan leikin avulla perusliikuntataitoja, koordinaatiota, motoriikkaa sekä sosiaalisia taitoja.

Kerhoaika ja -paikka:
Kauklahden nuorisotila, Hansakallio 2
Maanantaisin 25.1.- 3.5. kello 18.00- 19.00. HUOM! Toimintaa ei järjestetä koulujen loma-aikoina eikä arkipyhinä (esim. vappu, pääsiäinen, itsenäisyyspäivä).

Hinta:
60€/ kevätkausi. Hintaan sisältyy ohjattu kerhotoiminta, tarvikkeet sekä lasten vakuutukset

Ohjaaja:
Ida Puoliväli

Muuta huomioitavaa:
Tunneille kannattaa varustautua vaatteilla joissa on helppo liikkua sekä kerhotossuilla tai jarrusukilla. Sisäkenkiä emme käytä, ettei käy vahinkoja kaverin varpaille. Myös vesipullo on hyvä olla mukana. Tarkemmat ohjeet ja toimintasuunnitelmat saat omalta kerho-ohjaajaltasi ensimmäisellä kerhokerralla.

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTA HUOMIOON:

• Kerho maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Voit valita myös laskun.
  • Saat ilmoittautumisesta aina automaattisen vahvistuksen sähköpostiisi. Jos et saa viestiä, tarkasta roskapostisi. Mikäli et löydä viestiä, ota yhteyttä toimistoon.
  • Olethan lukenut kerhoinfon tästä linkistä ja korona-ohjeet tästä linkistä.
  • Lähettäessäsi ilmoittautumisen, hyväksyt samalla ilmoittautumis- ja peruutussäännöt, jotka voit lukea alta. Sivut avautuvat uuteen ikkunaan.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihin ja maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteeseen. Kiitos!
Terms and conditions for registration and cancellation in English here!

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi, lapsi tullaan noutamaan
KylläEi
Olen jo jäsenEn halua liittyä jäseneksiKyllä, nuorisojäseneksi (0-29v) 0 euroaKyllä, aikuisjäseneksi (yli 29-vuotias) 20 euroa +20,00 €
Kyllä
Kyllä, haluan lisätietoa vapaaehtoistoiminnastaEi kiitos
Kyllä
Vakuutan, että tässä ilmoitetut tiedot ovat oikeat ja ajantasaiset ja hakemuksessa on mainittu kaikki kerhoon osallistumisen kannalta oleelliset tiedot.
Annan suostumukseni henkilötietojeni/huollettavani henkilötietojen käsittelyyn tietosuojaselosteen mukaisesti.
KylläEi

Maksajan tiedot