Helsingin Lastenliiton leiri-ilmoittautumisen voi peruuttaa 5.5. asti!

21.4.2020

Leiri-ilmoittautumisten peruutusmahdollisuutta pidennettiin vielä 5.5.2020 asti.

Meneillään olevan koronavirusepidemian takia olemme pidentäneet kesäleiri-ilmoittautumisten peruutusmahdollisuutta vielä tiistaisihn 5.5. asti. Mikäli haluat perua leiri-ilmoittautumisen, ota yhteyttä toiminnanohjaaja Piia Honkaseen, piia.honkanen(a)lastenliitto.fi

Seuraamme aktiivisesti THL:n sekä muiden viranomaisten ajankohtaisia suosituksia, tiedotuksia sekä ohjeita koronaviruksesta ja siihen liittyvistä toimenpiteistä. Tiedotamme viimeistään 5.5. kesän leireistämme tarkemmin. Toivomme, että ainakaan kaikkia kesän leirejä ei jouduttaisi perumaan.

Siksi kannattaakin antaa meille hieman aikaa, sillä pohdimme monenlaisia keinoja tilanteen ratkaisemiseksi!