Vantaan Lastenliiton syyskokoukseen ilmoittautuminen

Kaikki jäsenet ovat tervetulleita Vantaan Lastenliiton syyskokoukseen 28.11.2022

Vantaan Lastenliiton syyskokous

Hallitus kutsuu syyskokouksen koolle 28.11.2022 klo 17:00. Kokous järjestetään hybridi-kokouksena eli kokoukseen on mahdollisuus osallistua paikan päällä Vantaan Lastenliiton toimistolla sekä etänä Microsoft Teamsin kautta. Ilmoittautumiset kerätään Lastenliiton nettisivuille lisättävän ilmoittautumislomakkeen kautta 14.11.2022 mennessä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Jäsenet ovat tervetulleita!

Syyskokouksessa äänivaltaisia ovat viisitoista vuotta täyttäneet varsinaiset jäsenet, joiden jäsenmaksu vuodelta 2022 on maksettu. Vuosikokous voi myöntää läsnäolo- ja puheoikeuden myös henkilöille, jotka eivät ole jäseniä. Syyskokoukseen osallistujia pyydetään ilmoittautumaan mukaan ilmoittautumislomakkeella, joka löytyy

Livetilaisuudessa kahvitarjoilu.

Tervetuloa!

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

28.11.2022 17:00

Microsoft Teams tai Vantaan Lastenliiton toimisto, Vernissakatu 8A, 01300 Vantaa

Tapahtuma

Tapahtumaluokka