Iltapäivätoiminnan ohjaajaksi Hiekkaharjun koululle?

28.9.2017

Etsimme reipasta, omatoimista ja vastuuntuntoista ohjaajaa Hiekkaharjun iltapäivätoimintaan!

Ohjaajaksi Kansallinen Lastenliitto – Vantaan paikallisyhdistys ry:n iltapäivätoimintaan!

Kansallinen Lastenliitto - Vantaan paikallisyhdistys ry:n  on Vantaan alueella toimiva lapsi- ja varhaisnuorisojärjestö, jonka tavoitteena on toteuttaa laadukasta ja matalan osallistumiskynnyksen vapaa-ajan toimintaa, tukea vanhemmuutta ja tarjota lapselle rakentava kasvuympäristö.

Iltapäivätoiminta on tarkoitettu 1.–2.-luokkalaisille sekä erityisopetuksessa oleville peruskoululaisille. Toiminnan toteuttamista ohjaavat valtakunnalliset koululaisten iltapäivätoiminnan perusteet, Vantaan kaupungin sivistysviraston oma iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma sekä Lastenliiton iltapäivätoiminnan toimintasuunnitelma. Iltapäivätoiminta alkaa koulupäivän päätyttyä klo 12 ja päättyy klo 17. Iltapäivätoiminnassa lapset leikkivät ja harrastavat ryhmissä sisällä ja ulkona. Päivän aikana on vähintään yksi ohjattu toimintatuokio. Lapsella on myös mahdollisuus tehdä kotiläksyt iltapäivätoiminnassa. Toiminta-ajan aikana lapsille tarjotaan itse valmistettu välipala.

Haemme vastuuntuntoista ja tiimityöskentelytaidot omaavaa iltapäivätoiminnan ohjaajaa määräaikaiseen työsuhteeseen lukuvuodeksi 2017-2018 iltapäivätoimintaamme Hiekkaharjun koulussa Vantaalla. Työsuhde alkaa 23.10.2017 ja päättyy sopimuksen mukaan joko syyskauden tai kevätkauden päätteeksi. Edellytämme reipasta asennetta, tilanteisiin tarttumista ja kokemusta lasten parissa työskentelystä. Hygieniapassi, EA-kortti ja työhön soveltuva tutkinto katsotaan eduksi.

Ohjaajan on yhteistyössä vastuuohjaajan kanssa vastattava mm. päivän kulusta, lasten turvallisuudesta ja saapumisista ja lähtemisistä oikeaan aikaan, tehdä yhteistyötä koulun ja vanhempien kanssa sekä toteuttaa tehtyä kuukausisuunnitelmaa. Ohjaajan työaika on 20 tuntia viikossa maanantaista perjantaihin klo 12-16. Työstä maksetaan yksityisen sosiaalialan tes:n mukainen tuntipalkka. Ohjaajia ryhmässä on kaksi ja lapsia maksimissaan 32. Koululla on lisäksi kaksi muuta Lastenliiton iltapäivätoiminnan ryhmää, joiden kanssa tehdään tiivistä yhteistyötä.

Tehtävään valitun henkilön on esitettävä työnantajalle rikosrekisterilain 6§ 2 momentin mukainen rikosrekisteriote, joka vaaditaan kaikilta lasten kanssa työskenteleviltä.

Palkkaamme työntekijän heti sopivan henkilön löydyttyä.

Avoimet hakemukset ja CV:t 8.10.2017 mennessä osoitteeseen vantaa@lastenliitto.fi. Haastattelut järjestetään viikoilla 41 ja 42.

Yhteystiedot:

Inka Kiuru