Kevään kerhokausi alkaa viikolla 4!

17.1.2018

Kevätkausi käyntiin harrastaen!

Vantaan Lastenliitto järjestää harrastustoimintaa vauvoille, leikki-ikäisille ja koululaisille Vantaalla Hiekkaharjussa, Koivukylässä, Hakunilassa, Länsimäessä sekä Myyrmäessä. Kerhojemme tarkoituksena on tarjota laadukasta, mutta edullista matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jotta jokainen pääsee harrastamaan. Taitotasovaatimuksia ei ole ja toiminnassa ei kilpailla vaan korostetaan yhdessäoloa, sosiaalisten- ja ryhmätyötaitojen kehittämistä ja onnistumisen kokemuksia.

Tarjonnassa on mm. muskareita, tanssiryhmiä, taidepajoja, kokkikerhoja sekä satu- ja leikkiliikuntaa. Kerhot alkavat viikolla 4 ja osaan kerhoista on vielä tilaa! Kerhotarjontaamme on kevätkaudeksi lisätty syksyllä toimineiden kerhojen lisäksi mm. toinen 7-12-vuotiaiden kokkikerhoryhmä Länsimäkeen, toinen 7-12-vuotiaiden showtanssiryhmä Hakunilaan ja 3-5-vuotiaiden Kolmen karhun satu- ja leikkiliikunta aloittaa kautensa Myyrmäessä myös tammikuusta.

Kurkkaa oman alueesi kerhotarjonta täältä:  www.lastenliitto.fi/yhdistykset/vantaa/kerhot/

Kerhokausi maksaa kerhosta riippuen 50-65e/kausi. Hinta pitää sisällään ohjatun kerhotoiminnan, materiaalit, mahdolliset retket ja tapaturmavakuutuksen.

Sivun alalaidasta ladattavissa kerhojen mainoksia jaettavaksi!