Lastenliitto tarjoaa matalan kynnyksen harrastustoimintaa 0-12-vuotiaille Vantaalla

25.8.2016

Vantaan Lastenliiton 0-12-vuotiaille suunnatut harrastekerhot aloittavat toimintansa taas viikolla 36. Kerhotoimintaa löytyy laidasta laitaan eri puolilta Vantaata. Tämän syksyn toimintapaikkoja ovat Myyrmäki, Koivukylä, Hakunila sekä Länsimäki.

Alle kouluikäisiä liikuttavat Myyrmäessä 3-5-vuotiaiden Kolmen karhun satu- ja leikkiliikunta Taidetalo Toteemissa sekä 4-5-vuotiaiden ja 6-7-vuotiaiden Lastentanssi Monitoimitila Arkissa. Hakunilassa on myös tarjolla 5-7-vuotiaiden Lastentanssia Lehtikuusen koululla. Liikkumisen ilosta pääsevät nauttimaan myös hieman vanhemmat, kun showtanssia järjestetään sekä 7-9-vuotiaille että 9-12-vuotiaille Lehtikuusen koululla Hakunilassa.

Alakouluikäiset pääsevät myös harjoittamaan kädentaitoja ja toteuttamaan itseään, kun Länsimäen koululla alkaa kokkikerho tiistaina 6.9. Koivukylässä on jo päästy kerhokauden makuun, kun perinteinen Taidepaja 7-12-vuotiaille aloitti kautensa viime viikolla täyden ryhmän voimin.

Perheen pienimpiäkään ei ole unohdettu, vaan tarjolla on alle kaksivuotiaille muskariryhmiä Myyrmäen Monitoimitila Arkissa aina maanantaiaamuisin. Osallistua voi joko sisarusten kanssa yhdessä tai yksin.

Lisätietoa kerhoista ja Kansallisen Lastenliiton toiminnasta:

Inka Kiuru
vantaa@lastenliitto.fi
www.lastenliitto.fi

Vantaan Lastenliiton tavoitteena on toteuttaa laadukasta vapaa-ajan toimintaa, joka tukee vanhemmuutta ja tarjoaa lapselle rakentavan kasvuympäristön. Lukukausina järjestämme lapsille iltapäiväkerhotoimintaa, teemakerhotoimintaa sekä erilaisia tapahtumia. Koulujen loma-aikoina Vantaan Lastenliitto järjestää leiritoimintaa yöleirien ja päiväleirien muodossa. Lisätietoja meistä osoitteessa:

www.lastenliitto.fi/yhdistykset/vantaa

LATAA TIEDOTE WORD- TAI PDF-MUODOSSA, KERHOKUVIA SEKÄ KERHOMAINOS TÄÄLTÄ!