Lastenviikko 2018 Vantaan Lastenliitossa

8.11.2018

Lastenviikko tulee taas 19.-25.11! Vantaalla otamme varaslähdön Lapsen oikeuksia liputtavaan viikkoon jo 13.11.

Lastenviikkoa vietetään valtakunnallisesti viidettä kertaa viikolla 46 teemana #harrastan, jolla halutaan nostaa esiin lasten erilaisia harrastusmahdollisuuksia. Lastenliitto tarjoaa vuoden ympäri matalan kynnyksen harrastustoimintaa ja Lastenviikolla toimimme yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa lasten asialla. Vantaan Lastenliitto on mukana kolmessa tapahtumassa eri puolella Vantaata.

Polkaisemme Lastenviikon käyntiin Koivukylän kirjastolla 13.11. kello 17 avaamalla taidepajalaisten syysnäyttelyn, jota varten on aherrettu syksyn aikana kerholasitemme toimesta. Taidenäyttely on nähtävillä kirjaston lehtisalissa 13.-27.11. ja kaikki ovat tervetulleita myös avajaisiin.

Lauantaina 17.11. olemme Vesaisten ja Vantaan YMCA:n kanssa kauppakeskus Myyrmannissa kello 12-15. Tapahtuma on kaikille avoin ja pullollaan hauskaa tekemistä lapsiperheille! Järjestämme pop up -kerhoja, salibandytutkan ja kangaskassityöpajaa viikonloppukävijöille. Tule kanssamme starttaamaan Lastenviikko ja viikonloppu!

Reippaat showtanssijamme järjestävät esityksen Jokivarren koulun Marrasmarkkinoilla. Tule katsomaan tanssin iloa ja tutustumaan myyjäisiin ja muuhun ohjelmaan kello 11-14. Tanssijamme esiintyvät kello 13. Tapahtuma on kaikille avoin ja ilmainen.

Lisätietoa Lastenviikosta:
​www.lastenviikko.fi