Perheiden maksuton askartelukurssi Hakunilassa!

21.9.2017

Vantaan Lastenliitto ja YMCA Vantaa tarjoavat perheille ilmaisen neljän kerran askartelukurssin Hakunilan kirjastolla loka-marraskuussa. Tervetuloa mukaan!

MITÄ? Vantaan Lastenliitto ja YMCA Vantaa järjestävät yhteistyössä Hakunilan alueen perheille ilmaisen, neljän kerran kestoisen askartelukurssin, jossa askarrellaan erilaisia syksyisiä askarteluja ja otetaan huomioon perheiden toiveet aiheiden suhteen.

MISSÄ? Kurssi järjestetään Hakunilan kirjastolla, osoitteessa Kimokuja 5, 01200 Vantaa.

MILLOIN? Kurssi järjestetään neljänä tiistaina 31.10.-21.11. klo 17:30-19:00 välisenä aikana.

MITEN PÄÄSEN MUKAAN? Paikalle voi saapua ilmoittautumatta. Mukaan otetaan sen verran osallistujia kuin tilaan mahtuu, joten ole ajoissa paikalla. Voit osallistua kurssin jokaiselle kerralle tai vaikka vain yhdelle kerralle - mikä vain sopii teille parhaiten.

MITÄ MUUTA PITÄISI TIETÄÄ? Paikan päällä on kaksi askartelun ohjaajaa ja materiaalit. Mukaan tarvitsee siis vain tuoda oma perheensä. Kurssi on suunnattu ensisijaisesti kouluikäisille lapsille ja heidän vanhemmilleen. Huomioithan, että kerhoon tullaan omalla vastuulla ja vanhempien valvonnassa. Kerholaisille ei ole erillisiä vakuutuksia kerhon ajaksi. Kyseessä ei ole lapsiparkki, jonne voi tuoda lapsen harrastamaan vaan tarkoituksena on saada koko perheelle yhteistä ajanvietettä ohjatussa ja turvallisessa ympäristössä.

HALUATKO AUTTAA LEVITTÄMÄÄN KURSSISTAMME SANAA? Lataa itsellesi sivun alalaidasta tulostettavia mainoksia tai jaa tätä somessa!

Toimintamme mahdollistaa Vantaan kaupungin nuorisopalvelut.