Syksyn 2018 kerhot varataan nyt

12.6.2018

Syksyn kerhojen ilmoittautumisen ovat alkaneet! Tänä syksynä Vantaalla aloittavat toimintansa kepparikerho ja Pähkähullun Professorin tiedepaja muiden jo tuttujen kerhojen ohella.

Kerhoilmoittautumiset ovat alkaneet 6.6. ja jatkuvat lokakuun puoleen väliin saakka. Osa kerhoista täyttyy kuitenkin jo aikaisemmin, joten ilmoittautua kannattaa jo nyt. Ilmoittautumaan pääset tästä.

Vantaan Lastenliitto järjestää harrastustoimintaa vauvoille, leikki-ikäisille ja koululaisille Vantaalla Hiekkaharjussa, Koivukylässä, Hakunilassa, Länsimäessä, Koivukylässä, Päiväkummussa sekä Myyrmäessä. Kerhojemme tarkoituksena on tarjota laadukasta, mutta edullista matalan kynnyksen harrastustoimintaa, jotta jokainen pääsee harrastamaan. Taitotasovaatimuksia ei ole ja toiminnassa ei kilpailla vaan korostetaan yhdessäoloa, sosiaalisten- ja ryhmätyötaitojen kehittämistä ja onnistumisen kokemuksia.

Kerhojen sisällön määrittelevät niiden teemat, jotka vaihtelevat liikunnallisista kerhoista taiteellisesti painottuneisiin ja esimerkiksi kokkikerhoihin. Tämän syksyn uutuutena tarjoamme Kepparikerhon ja Pähkähullun Professorin tiedepajan. Kepparikerhossa lapset pääsevät viettämään aikaa yhdessä keppareidensa kanssa askarrellen ja liikkuen. Pähkähullun Professorin tiedepaja taas keskittyy keittiökemian maailmaan. Tarkemmat kerhokuvaukset löydät täältä