Taianomaista leiritoimintaa Vantaalla talvella 2017

9.12.2016

Vantaan Lastenliitto järjestää taianomaista päiväleiritoimintaa Vantaalla tammi- ja helmikuussa 2017.

Taianomaista leiritoimintaa Vantaalla

Vantaan Lastenliitto järjestää tammikuun ensimmäisellä viikolla päiväleirin Myyrmäen Taidetalo Toteemissa. Leiri kantaa nimeä ’Taianomainen talvileiri’ ja sen aikana liikutaan, leikitään, askarrellaan ja ulkoillaan talvisissa tunnelmissa. Samalla konseptilla järjestetään päiväleiritoimintaa myös talvilomalla helmikuussa Myyrmäen Toteemin lisäksi Hiekkaharjun ja Päiväkummun kouluilla. Leirit on suunnattu 7-12-vuotiaille ja toimintaa on päivittäin klo 10-15. Ilmoittautuminen kaikille leireille on nyt auki nettisivuilla www.lastenliitto.fi/yhdistykset/vantaa/leirit.

”Päiväleiritoiminta on monelle helppo väylä päästä mukaan leirien maailmaan. Näin ensimmäinen leirikokemus saadaan ilman, että tarvitsee olla yötä poissa kotoa. Päiväleirit myös tukevat vanhempia lasten koulujen loma-aikojen järjestelyissä, jos ei itse voi esimerkiksi olla poissa töistä.” linjaa Vantaan Lastenliiton toiminnanjohtaja Inka Kiuru.

Kevään 0-12-vuotiaiden kerhojen ilmoittautumiset ovat myös auki nettisivuilla. Kaikki syksyllä alkaneet kerhot jatkavat toimintaansa Myyrmäessä, Hakunilassa, Koivukylässä ja Länsimäessä ja muutama uusikin kerho on saatu tammikuusta mukaan. Kerhotarjonnassa mm. eri-ikäisten lastentanssi- ja showtanssiryhmiä, muskareita, satu- ja leikkiliikuntaa, taidepajoja sekä kokkikerho, joista Koivukylän taidepajasta ja Lehtikuusen showtanssista aloitetaan yhdet lisäryhmät. Uutuutena tammikuussa alkavassa kerhotarjonnassa on Hiekkaharjun koululla järjestettävä taidepaja.

Lisätietoa kerhoista ja Kansallisen Lastenliiton toiminnasta:

Inka Kiuru
Toiminnanjohtaja
vantaa@lastenliitto.fi
www.lastenliitto.fi

Vantaan Lastenliiton tavoitteena on toteuttaa laadukasta vapaa-ajan toimintaa, joka tukee vanhemmuutta ja tarjoaa lapselle rakentavan kasvuympäristön. Lukukausina järjestämme lapsille iltapäiväkerhotoimintaa, teemakerhotoimintaa sekä erilaisia tapahtumia. Koulujen loma-aikoina Vantaan Lastenliitto järjestää leiritoimintaa päiväleirien muodossa.

Lisätietoa meistä osoitteessa: www.lastenliitto.fi/yhdistykset/vantaa