Vantaan ja Helsingin Lastenliitot etsivät tanssikerho-ohjaajia

25.8.2021

Haemme nyt tanssikerho-ohjaajaa Helsinkiin ja Vantaalle! Haussa ohjaaja seuraaviin ryhmiin:

•  Helsinki, showtanssi 8-11v ma klo 16:30-17:15 @ Meilahden srk
  • Helsinki, showtanssi 7-12v ke klo 14:30-16:45 @ Herttoniemenrannan ala-aste
  • Vantaa, showtanssi 7-9v to klo 16-17 @ Jokivarren koulu, Nikinmäen toimipiste
  • Vantaa, lastentanssi 3-4v to klo 17-17:45 @ Jokivarren koulu, Nikinmäen toimipiste
  • Vantaa, lastentanssi 3-4v to klo 17:45-18:30 @ Jokivarren koulu, Nikinmäen toimipiste
  • Vantaa, lastentanssi 5-6v to klo 18:30-19:15 @ Jokivarren koulu, Nikinmäen toimipiste
  • Vantaa, showtanssi 10-13v to klo 19:15-20:15 @ Jokivarren koulu, Nikinmäen toimipiste

Etsimme joko yhtä ohjaajaa kaikkiin ryhmiin tai useampaa ohjaajaa eri toimipisteisiin.

Paikat täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Työ alkaa viikolla 36 eli 6.9. alkaen.

Tule meille kerho-ohjaajaksi!

Helsingin ja Vantaan Lastenliitot hakevat nyt lastentanssi- ja showtanssiohjaajia Vantaalle Nikinmäkeen sekä Helsinkiin Meilahteen ja Herttoniemenrantaan.

Showtanssitunneilla harjoitellaan askelsarjoja, tanssitekniikkaa, liikkumista, oman liikkeen löytämistä improvisaation avulla, ryhmätyöskentelyä ja koreografioita. Showtanssissa käytetään paljon hittimusiikkia.

Lastentanssikerhossa yhdistyvät leikki, liikkumisen ilo, ryhmässä toimiminen ja kehon ja mielen kokonaisvaltainen käyttö. Tarkoitus on nauttia tanssin, musiikin ja liikkumisen ilosta ja saada onnistumisen kokemuksia. Taitovaatimuksia ei ole ja kaikki pääsevät osallistumaan.

Kyseessä on osa-aikatyö ja työaika on toimipisteistä riippuen noin 6-12 tuntia/kk. Työ alkaa viikolla 36.

Mitä ohjaajalta odotetaan
Kerhon ohjaaja on henkilö, joka näyttää omalla esimerkillään mallia, on empaattinen, osallistava, antaa lapselle aikaa ja kuuntelee, on tasapuolinen kaikille sekä luo turvallisen ilmapiirin harrastaa. Ohjaaja vastaa oman kerhonsa toiminnan suunnittelusta yhdessä lasten kanssa sekä ohjaa toimintaa itsenäisesti Lastenliiton arvojen ja laatukriteereiden mukaisesti.

Ohjaajalta toivomme iloista elämänasennetta, vastuullisuutta, idearikkautta ja työhön sitoutumista. Lisäksi jokaiselta ohjaajalta edellytetään valmistautumista ja etukäteen perehtymistä toimintaan ja Lastenliiton yleisiin ohjeistuksiin. Ohjaajan tulee lähtökohtaisesti olla täysi-ikäinen.

Kerhon ohjaaminen on mukava harrastus, josta saa työkokemusta. Kerho-ohjaajien palkka on sopimuspalkka. Tehtävään valitun tulee esittää työnantajalle rikosrekisterilain 6§ 2 momentin mukainen rikosrekisteriote.

Hakeminen
Lähetä hakemus tämän lomakkeen kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/9BF411D9650372D2

Voit hakea samalla lomakkeella kaikkiin tai vain osaan vapaista tanssikerhoista. Huomioimme rekrytoinnissa vain lomakkeen kautta tulleet hakemukset.