Vantaan Lastenliiton kevät- ja syyskokoukset

3.9.2020

Vuosikokoukset

Koronaviruspandemian vuoksi sääntömääräinen kevätkokous siirrettiin syyskuulle. Haluamme taata kaikille turvallisen osallistumismahdollisuuden yhdistyksemme vuosikokouksiin, joten kokoukset järjestetään etäyhteyttä hyödyntäen. Alta löydätte sekä kevätkokouksen että syyskokouksen kutsut.

Kevätkokous

Vantaan Lastenliitto ry: sääntömääräinen kevätkokous järjestetään ti 29.9.2020 kello 17:30. Vallitsevan tilanteen vuoksi kokous pidetään etänä Teams-yhteydellä ja kokoukseen osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan mukaan nettisivujemme kautta 15.9.2020 mennessä: https://www.lastenliitto.fi/vantaa/tapahtumat/kevatkokous/

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Jäsenet ovat tervetulleita!

Kevätkokouksessa äänivaltaisia ovat viisitoista vuotta täyttäneet varsinaiset jäsenet, joiden jäsenmaksu on maksettu. Vuosikokous voi myöntää läsnäolo- ja puheoikeuden myös henkilöille, jotka eivät ole jäseniä.

Syyskokous

Vantaan Lastenliitto ry: sääntömääräinen syyskokous järjestetään to 26.11.2020 kello 17:30. Vallitsevan tilanteen vuoksi kokous pidetään etänä Teams-yhteydellä ja kokoukseen osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan mukaan nettisivujemme kautta 12.11.2020 mennessä: https://www.lastenliitto.fi/vantaa/tapahtumat/syyskokous/

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Jäsenet ovat tervetulleita!

Syyskokouksessa äänivaltaisia ovat viisitoista vuotta täyttäneet varsinaiset jäsenet, joiden jäsenmaksu on maksettu. Vuosikokous voi myöntää läsnäolo- ja puheoikeuden myös henkilöille, jotka eivät ole jäseniä.